niedziela, 31 marca 2019

32. Kartka z zajączkiem.

Dzień dobry :)
Niedzielny poranek przywitał mnie prześliczną pogodą. Aż chciało się wstać po mimo, że spałam godzinę krócej.
Dzisiaj przedstawiam kartkę wielkanocną z zajączkiem, którą wykonałam na jakieś wyzwanie blogowe. Pamiętam, że elementem obowiązkowym był guzik. Akurat posiadałam taki guziczek w kształcie motylka, który ozdobił swą obecnością tę kartkę.
Wzorek zajączka z pisanką znalazłam w internecie. Wyhaftowałam go na kanwie 16 ct, dwoma nitkami muliny Ariadna.
Życzę Wam miłego dnia i bardzo dziękuję za każde odwiedziny i słowo, które u mnie zostawiacie.

42 komentarze:

  1. Jaki fajny zajączek, super karteczka Izuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka z sympatycznym zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy hafcik i śliczna, radosna karteczka!
    Ja po zmianie czasu, a przede wszystkim wczorajszym szaleństwie w ogrodzie czuję się jakby po mnie walec przejechał;)
    Miłego dnia Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, śliczny haft Izuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy ten zajączek ,śliczną karteczkę zrobiłaś.
    Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka! Ten guziczek dodaje dużo uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny ten zając z jajkiem !

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka na zbliżające się święta Wielkanocne jak znalazł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka z milutkim zajączkiem.
    Miłej niedzieli, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka z pisanką i zajączkiem w środku :) ładnie wykończyłas wszystko falbaneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i sympatyczny kicaczek :)) Buziaki Izuniu :)!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy zajączek:) Śliczna kartka Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka a zajączek słodziaczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo sympatyczny zajączek w pięknej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny zajączek, piękna kartka 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu moja kartka.

      Usuń
  16. Piękny hafcik i karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wielkanocna karteczka :) Bardzo mi się podoba ten haftowany zajączek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sympatyczna karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń