poniedziałek, 1 kwietnia 2019

33. Prezent - niespodzianka od Dusi.

Jakiś czas temu Dusia z bloga Syndrom kury domowej ogłosiła w jednym z postów zagadkę, na którą wiele osób próbowało odpowiedzieć. Ja po mimo prób nie zgadłam, ale Dusia postanowiła mnie wyróżnić i nagrodzić upominkiem za "wytrwałość i upór" jak sama napisała. Dzisiaj,gdy tylko córka zadzwoniła z wiadomością, że przesyłka dotarła to poprosiłam ją o ostrożne otwarcie i sfotografowanie całości. Oto co do mnie przyszło:
Nie umiem nawet opisać mojej radości i zadowolenia z prezentów. Otrzymałam same cudeńka, wykonane z perfekcyjną precyzją jak powiedział mój mąż. Kochana Dusiu jak Ty idealnie wyczułaś o czym marzyłam. Te cudne jajeczka są rewelacyjne i w takich kolorach, że idealnie wkomponują się do mojej dekoracji świątecznej. Zawsze takie pisanki podziwiałam i chciałam mieć. Kureczka będzie świetną dekoracją koszyczka ze święconką a serduszkowy breloczek zawiśnie na mojej torebce. Dziękuję również za śliczną kartkę i przepiękne życzenia świąteczne. Bardzo, ale to bardzo Ci za te wspaniałości dziękuję.
Zapraszam do odwiedzania bloga Dusi, gdzie można podziwiać jej wspaniałe prace, które są dziełami sztuki. Pozdrawiam Was ciepło i życze pięknego i udanego całego kwietnia.

42 komentarze:

  1. Dusia jest niesamowita!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam blog Dusi , dostałaś same wspaniałości :)Jajka - pisanki fantastyczne :))
    Chusta się robi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Beatko. Już nie mogę się doczekać.

      Usuń
  3. Ale piękna niespodzianka!!! Śliczne wiosenne motywy :) Zaraz pędze na bloga Dusi :)) Buziaki Izuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pięknego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne podarki dostałaś ,szczególnie podoba mi się szydełkowa kurka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, cudownie wykonane, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała niespodzianka Cię spotkała :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!!! Pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale zostałaś obdarowana! Gratulacje!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny podarek! Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak pięknego prezentu, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny prezent Izo. Ja też mam mały podarunek od Dusi, który w święta cieszy moje oczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezent!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe niespodzianki dostałaś Izo.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ta dobra strona uporu:-D
    Piękności- gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłam uparta i konsekwentnie próbuję dotrzeć do celu.

      Usuń
  17. Uparta Byłaś........ha ha, miło mi Izabela, że trafiłam z upominkiem i sprawiłam radość.....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko mi się podoba i jestem mega zachwycona.Dziękuję.

      Usuń