czwartek, 28 lutego 2019

14. Moje wielkie marzenie.

Witajcie !
30 maja kończę 40 lat. Niezbyt mnie ten fakt cieszy, bo chciałabym być młoda na zawsze. Jednak przemijającego czasu nie da się zatrzymać.Z tej to okazji mam do Was wielką prośbę. Zamarzyłam sobie, by na otarcie łez, (iż będę już czterdziestoletnią kobietą ) otrzymać 40 kartek. Nie wiem czy uda się mi zrealizować to marzenie. Za Waszą pomoc postaram się jakoś odwdzięczyć.
Będę wdzięczna za udostępnienie mojego marzenia na Waszych blogach. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Waszą obecność.
Dla chętnych podaję mój adres:
Izabela Hebda
39-223 Strzegocice 71
woj.podkarpackie

81 komentarzy:

  1. Iza, jakie łzy!?! 40-tka to fajny wiek! Ja skończyłam 44 i cieszę się że jestem, żyję, mam bliskich wokół siebie! A kartkę wyślę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo Ci dziękuje. Adres dla chętnych napisałam pod postem.

      Usuń
    2. Stwierdziłam, że tak będzie szybciej, niż każdemu z osobna wysyłać.

      Usuń
  2. Ja zamarzyłam mieć 50 kartek i się udało . Banerek wstawiam kartę robię .

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że zrobię. Lubię spełniać czyjeś marzenia :-)
    Do maja jeszcze sporo czasu ;-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izka mi jeszcze 3 lata brakują-ech czas leci ale cieszmy się zdrowiem i każdym dniem jaki mamy. Byle nas nasza twórczość nie opuszczała i będzie ok.
    Co do karteczki hmmm no wiesz że na nasz świat możesz liczyć-adres powinnam gdzieś mieć z dawnej wysyłki ale na wszelki wypadek podeślij mi w wolnej chwili:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś cieszę się życiem ale wiek czterdziestu lat mnie dobija. Adres napisałam w poście.

      Usuń
  5. Chętnie wyślę karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja coś podeślę :-)
    Piękny wiek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Iza, po 40 spełniły się najpiękniejsze marzenia mojego życia:)))
    Każdy wiek ma swoje uroki!
    Chętnie wyśle karteczkę i zostane na dłużej.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym tylko nie zapomniała bo przy moich 58 to całkiem możliwe:-)

      Usuń
    2. Ja aby nie zapominać o ważnych sprawach to przypinam karteczki do lodówki magnesami.

      Usuń
  8. Moje dzieci są starsze od ciebie. Ja nie płaczę, że mam tyle lat ile mam, żyję i cieszę się każdą chwilą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze masz rację, ale jakoś tak ciężko na sercu.

      Usuń
    2. Nie dziwię się, gdy gdy myślałam o 40-stce wydawało mi się,że będę wtedy bardzo stara. Tak było zawsze przy przekraczaniu następnej dziesiątki.

      Usuń
    3. Masz rację, gdy kończyłam 30 lat to beczałam cały dzień. Sama byłam, bo maż wtedy pracował za granicą.

      Usuń
  9. Uwierz mi, że 40-tka to wcale nie koniec świata, a dopiero początek fajnego, dojrzałego życia, i pisze Ci to już ponad czterdziestoletnia babeczka :) Z miłą chęcią spełnię Twoje marzenie i wyślę Ci karteczkę na Urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Twoje słowa się sprawdziły. Moje córki śmieją się ze mnie, że już stara jestem.No to doła dostaję na myśl o urodzinach.

      Usuń
  10. Iza, życie otwiera sie przed Tobą. Mi juz pyknęła 40, ale czy to powód do łez? Proszę Cię, masz tyle lat na ile sie czujesz...Nie ważne co mówi Pesel, ważne żebys w sercu zawsze czuła maj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu ja się czuję na 25 lat maksymalnie. Tylko dowód wyrzucić i byłoby super, hi, hi....

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kochana wiem, ze na Ciebie to ja mogę zawsze liczyć.

      Usuń
  12. Izabelko, banerek już porwałam, kartkę na pewno wyślę.
    Człowiek ma tyle lat, na ile się czuje, więc nie martw się czterdziestką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Izunia 40 lat to dopiero początek, będzie pięknie, bardziej dojrzale, bardziej świadomie we wszystkich sferach życia :) Zobaczysz to będzie równie piękne życie jak przed 40 :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, Twoje słowa ukoiły moje nerwy. Może rzeczywiście po 40 nic się tak strasznie u mnie nie zmieni.

      Usuń
  14. Ja bym chciała mieć znowu 40 , ale życie leci... karteczkę wyślę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja postaram przyłączyć się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Izuniu podkradam banerek i chętnie dołączę się do spełnienia Twojego marzenia :)).
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Izo. 40 lat dla kobiety to nic! To najpiękniejszy wiek! W tym czasie wszystko możesz:)
    Chętnie dołączę do Twojego marzenia. Co prawda kartek nie robię tylko okazjonalnie:) Teraz właśnie jest okazja - Twoje urodziny. Moje karteczki nie są tak wykwintne jak u innych dziewczyn, ale na pewno od serca:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Właśnie o takie kartki mi chodzi, robione od serca.

      Usuń
  18. Piękny wiek! Życie zaczyna się po 40-stce;) Postaram się i ja wysłać karteczkę, obym tylko nie zapomniała, bo mam więcej lat niż Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za dwa lata 50 i uwierz nadal uważam, że jest super :))) Dzisiaj facet patrząc na dowód mojej córki myślał, że to mój (zdjęcia biometryczne to koszmar), a dziecko nieletnie :))) uśmiałyśmy się obie po pachy. Grunt to czuć się młodo - przed Tobą jeszcze tyle do ..... (kurcze sama bym chętnie do 40-tki wróciła :))) adres i datę od razu na lodówce zawieszę - bo niestety skleroza mnie może ogarnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś młoda!!! Najważniejsze, że jesteś młoda duchem, takie osoby nigdy się starzeją 😊
    Postaram się spełnić Twoje marzenie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za Twoje dobre serce.Ślę uściski.

      Usuń
  21. Z miłą chęcią wyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam spełniać czyjeś marzenia, tym przyjemniej mi będzie wysłać kartkę, że w lutym skończyłam 64 lata, a czas gdy miałam lat 40 wspominam z rozrzewnieniem. Haftu krzyżykowego nie lubię, ale za matematyczny podziwiam, bo sama nie mam jakoś odwagi go spróbować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za przyłączenie się do spełnienia mojej=go marzenia, Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Jejciu super sprawa:), ja kończę 1 czerwca 30 lat:) zatem z wielką chęcią stworzę dla Ciebie karteczkę:). Podsunęłaś mi pomysł na podobną zabawę u mnie a przy okazji zapraszam do siebie na zabawę z cukierkami:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podsunęłam Ci pomysł na świętowanie urodzin.

      Usuń
  24. Myślę, że da się zrobić :) Banerek porywam, żeby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za Twoją wspaniałomyślność.

      Usuń
  25. Oj dziecko kochane:))ja jak skończyłam 55 lat to dopiero zaczęłam żyć tak jak chciałam:)))i dziś wcale nie czuję swoich lat:)..no,czasem jak mam gdzieś pod górkę to mnie zatka:))))
    "Nikt z nas nie opuści tego świata żywy, więc, proszę, przestań się obciążać zbyt wieloma myślami i zakazami. Jedz pyszne jedzenie. Biegaj w słońcu. Skacz do morza. Mów prawdę, która kryje się w twoim sercu. Pozwól sobie być głupi. Bądź przyjacielski. Bądź zabawny. Nie ma czasu na nic innego!"

    Keanu Reeves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, wiem, ze masz rację, ale jakoś mam taki żal w sercu. Tyle czasu już mi przeminęło i boję się, że nie wykorzystałam go tak jak powinnam.

      Usuń
  26. Lubie speniac czyjes marzenia wiec chetnie wysle karteczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. e tam, 40 lat to piękna młodość, pełnia życia :)

    Może i mnie się uda wysłąć karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę za kartkę ogromnie wdzięczna i szczęśliwa.

      Usuń
  28. Izo fajna sprawa z tą karteczką :)40 lat to ja bym chciała mieć,a karteczkę wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serducha dziękuję za Twoją życzliwość.

      Usuń
  29. Izuniu ,nawet nie myśl tak .40 dla kobiety to piękny wiek dopiero w pełni rozkwita.Najważniejsze żebyś zawsze była zdrowa czego Ci gorąco życzę.
    Karteczkę oczywiście wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł, na pewno się przyłączę :)
    Pamiętaj, że życie zaczyna się po 40-stce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnię wykonam dla Ciebie urodzinową karteczke :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę Wando i z całego serca dziękuję.

      Usuń
  32. Czterdzieści mieć lat to nie grzech, zwłaszcza że życie zaczyna się po czterdziestce. To taki fajny czas, w którym nic już nie musisz, a możesz. No i wreszcie wiesz, czego chcesz od życia.

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym roku kończę 30. Może też coś takiego zorganizuję:) Izo głowa do góry! Przed Tobą jeszcze wiele wspaniałych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tam Iza! Przecież to DOPIERO 40 ;) Nasz wiek to to co w głowie i sercu, nie w metryczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajam się Aniu do tej liczby, ale nadal mi nie bardzo pasuje ;)

      Usuń
  35. Izo będzie fajnie, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, bo obawiam się, że zaczną dopadać mnie dolegliwości starszych osób.Wiesz, tu zaboli a tu strzyknie ;)

      Usuń
  36. Dzisiaj 30 maja, karteczki nie zdążę wysłać , ale składam najserdeczniejsze życzenia, żeby radość życia nigdy nie zniknęła, aby słonko zawsze radośnie świeciło i spełniały się marzenia. Pozdrawiam cieplutko.:)Po czterdziestce nic się nie zmienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udało się zebrać 40 kartek?

    OdpowiedzUsuń