wtorek, 26 marca 2019

30. Sowa.

Tę karteczkę z sową zrobiłam kilka lat temu dla koleżanki blogowej, która uwielbiała sowy i je zbierała. Niestety nie pamiętam już kto to był. Zdjęcie znalazłam w mojej Facebook-owej galerii i przypomniałam sobie o tej pracy.
Wzorek znalazłam na Pinterest i wykonałam haftem matematycznym. Sama dobierałam kolorki.
Czasem, żeby się odstresować i odpocząć od krzyżyków, układam sobie puzzle.A Wy jak spędzacie czas, gdy macie dość robótek?
Coloseum-1000 puzzli
New York-500 puzzli

50 komentarzy:

  1. Izuniu piękna kartka!! Uwielbiam sowy więc zakochałam sie w Twojej :)) Szacun za układanie puzzli i to jeszcze tyle elementów!!! Ja nigdy nie lubiłam :) Gdy mam dość robótek czytam książki lub gram w planszówki :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to co powiesz na to, że teraz razem z młodszą córką układamy 6000 puzzli.

      Usuń
  2. Ta sowa wygląda groźnie :)
    Puzzle jakoś teraz nie mają u nas wzięcia, choć dawniej bywały cenione. Ale jak mam okazję to lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja puzzle preferuje raczej zimą, gdy nie ma jak na dwór wyjść.

      Usuń
  3. suuper sowa pamiętam że Agatka z https://kreatywnybazarek.blogspot.com zbierała sowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, że kartka powędrowała do niej.

      Usuń
  4. Piękna sówka :)
    Kiedyś też bardzo lubiłam układać puzzle, w sumie nadal lubię, ale nie mam gdzie układać...
    A jak mam dość robótek to albo książka, albo jakaś gra na konsoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka te sówka wyglada trochę fikuśnie :) puzle też lubie układać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem na puzzle nie mam czasu bo wolę wyjść do ogrodu, ale zimą to tak.

      Usuń
  6. Sowy to wdzięczny temat malowałam kila ta jest naprawdę super. W wolnym czasie czytam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać też lubię, ale na książki to ja mam napady. Jak się dorwę to i cały dzień czytam.

      Usuń
  7. piękna sowa! masz nieziemski talent! i cierpliwość do takich zadań! :)
    pozdrawiam z deszczowego, norweskiego Bergen!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta matematyczna sówka.Ja bym powiedziała że ma bardzo mądrą minę ale wiadomo przecież to sowa.
    Na zmianę z robótkami czytam albo oglądam jakieś fajne filmy w sieci.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też filmy oglądam ale ostatnio to rzadziej, bo mi się znudziły. Wyoglądałam chyba wszystko co ciekawsze, hi, hi...

      Usuń
  9. czytam:)))ostatnio zaczytuję się w Mrozie i jego Chyłce:)))ale on szybciej pisze książki niż ja czytam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku masę książek przeczytałam. Im bliżej wiosny tym mniej mi się chce zaglądać do książki.Ostatnio czytam trzecią książkę z serii "Siedem sióstr" Lucindy Riley

      Usuń
  10. Przepiękna kartka z sówką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu, piękna ta sówka - mądra główka.
    Ja w wolnym czasie czytam książki, rozwiązuję krzyżówki i łamigłówki, albo słucham muzyki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Izuś ja nigdy nie mam dość robótek, jak nie haft to szydełko, robienie kartek albo jeszcze inne tym podobne :) Karteczka z sówką super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sówka, a co do reszty to zawsze coś robię, to szydełko, coś uszyję a kiedy wszystkiego mam już dosyć to czytam książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest piękna. Uwielbiam puzzle, kiedyś często układałam:)Jeżeli faktycznie nie mam ochoty na robótki to zawsze mam pod ręką książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sówka :)
    Ja to zawsze coś tam sobie dłubię robótkowo,ale jak przychodzą moje wnuczki to też układamy puuzle,trochę pudełek mam u siebie :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię motyw sów!! Śliczny hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdą wolną chwilę spędzam z Wnukami, a potem to już nie mam ani grama sił :-) Sówka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancka kartka :) koleżanka na pewno zadowolona była :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kartka! sówka pięknie się prezentuje! a bardzo lubię czytać książki i to jest mój sposób na odstresowanie. Mnóstwo puzzli układałam z moimi dziećmi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się układaniem puzzli właśnie od dzieci zaraziłam. Moja siedemnastoletnia córka też do dzisiaj potrafi układać je bez końca.

      Usuń
  20. Cudna sówka. Wygląda wręcz jak żywa. Kocham takie haftowane karteczki. Też lubię układać puzzle, chociaż i tak nic nie przekreśli mojej pasji czytania. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna sówka! Puzzle nie na moje nerwy, ale córcia układa teraz 3000.
    Ja, oprócz robótek, czytam i szaleję w ogrodzie.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, poukładałabym z Twoją córcią. Ja ze swoją mordujemy 6000 tysięcy puzzli.

      Usuń
  22. Uwielbiam puzzle! Ach :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Jak wrócę będę z córką na pewno układać.

      Usuń
  23. Byłabym zachwycona taką kartką. Kocham motyw sów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta sowa, jest świetna:-)
    Puzzle też lubię układać, choć teraz już mniejsze, a jak mam dość robótek to gram w gry na komputerze;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne zainteresowania. W gry komputerowe też często grywam.

      Usuń