wtorek, 19 marca 2019

26. Ekspresowa kartka ślubna.

Jakiś czas temu wpadła do mnie przerażona sąsiadka i od progu zawołała: -"Iza, błagam ratuj!!!"
Przyznam, że w pierwszej chwili przestraszyłam się, iż coś się stało. Jednak, gdy sąsiadka nieco złapała oddech, wyjaśniła mi powód swego wzburzenia.Wybierała się za pół godziny na ślub a jej wnuk zalał jej przygotowaną kartkę, którą miała wręczyć.
Pomyślała o mnie i przybiegła prosić o ratunek. Trochę się obawiałam tego zadania, bo nie mam wprawy w robieniu scrapowych prac, ani za dużo wycinanek oraz stempli do robienia kartek, zwłaszcza ślubnych. Na szczęście co nieco wygrzebałam z mojego pudełka.
>
Znalazłam napis ślubny i bazę na kartkę a to już połowa sukcesu. Następnie wykopałam z samego dna drewniany ażurowy kwiatuszek, na którym przykleiłam napis: W Dniu Waszego Ślubu.Biały kwiat znalazłam tylko jeden, więc dziurkaczem, na szybko dorobiłam jeszcze dwa mniejsze. Dodałam wstążkę, gałązkę, kilka perełek i ekspresowa kartka jako tako wyglądała.
Sąsiadka przeszczęśliwa, kartkę odebrała, wycałowała mnie i zapewniła, że się jej bardzo podoba i jest o sto razy lepsza od tej kupionej w księgarni.
Mi ta kartka średnio przypadła do gustu, ale skoro ona zadowolona, to chyba najważniejsze. Jak to mówią: "Klient nasz pan." Muszę pomyśleć o jakiś scrapcach na czarną godzinę, by być gotowa na kryzysowe sytuacje :) Zamówiłam sobie dziurkacz brzegowy i niecierpliwie wyczekuję kiedy wreszcie dojdzie.

44 komentarze:

  1. WOW!! Nieźle Izuniu :))) Piękna ta "ekspresowa" kartka :)) Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudna te ekspresowa karteczka ci wyszła brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko. Jak był mus, to zrobiłam, hi hi.

      Usuń
  3. Zadowolony klient to radość dla producenta! ;)) Czasami coś zrobione "na szybkiego" bywa lepsze od "przemyślanych tworów" bo zdarza się,że człowiek przedobrzy;) Popieram sąsiadkę mi też kartka się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, takie na szybkiego prace, bardziej się klientom podobają, niż te, nad którymi siedzę godzinami.

      Usuń
  4. Izabelko, piękna kartka i nie dziwię się, że sąsiadka była zadowolona.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i piękna kartka powstała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje z "niczego" zrobić tak śliczną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, czasem mi się udaje, ale nie wszystkie próby kończą się sukcesem.

      Usuń
  7. Jesteś niesamowita! Pół godziny to ja bym papiery dobierała;)
    Świetna karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak nie ma czego bardzo dobierać to szybko idzie kartkę zrobić. Hi, hi...

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa karteczka. Taka miła dla oka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam, w takim tempie zrobić tak śliczną kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że niejedna osoba by sie sporo namęczyła, a Ty mówisz "ekspresowa"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka Izuniu, podziwiam ekspresowe tempo wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekspresowo, ale wyszła bardzo ładnie i delikatnie, świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i naprawdę szacun za tak szybkie jej zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza kartka cudowna :), dzieło sztuki, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawdę śliczna. Bardzo romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wazne ze uratowałas "zycie" sąsiadce :) slicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było dokładnie jak mówisz, "uratowałam jej życie", hi, hi...

      Usuń