poniedziałek, 4 marca 2019

16. Metryczka dla Leona.

Witajcie kochani.
Dzisiaj cały dzień ustawialiśmy antenę do telewizora. Mąż się wkurzał, bo nic nie chciało działać, ale jakoś poszło. Gdybym nie chodziła koło męża i nie marudziła, to byśmy nadal siedzieli bez telewizji. Teraz ciśnienie ze mnie zeszło a i mężulek zadowolony, że ma to z głowy.
Zadowolona jestem również z faktu, że skończyłam jedną z dwóch metryczek, które robię na zamówienie znajomej. Metryczkę wykonałam na kanwie 16 ct, dwoma nitkami muliny Ariadna. Wygląda ona tak:
Teraz biorę się za wzór metryczki z misiem. Niestety zgubiony hafcik nie znalazł się.Z całego serca dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam serdecznie :)

27 komentarzy:

  1. Śliczna! Piękną pamiątkę będzie miał Leoś:)
    Uściski Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna metryczka będzie super pamiątka i jeszcze raz podziwiam - talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metryczka!
    Bardzo podoba mi się ta wyhaftowana koroneczka wokół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały dziecięcy haft :) u mnie też tv nie chodzi, przez te wiatry, trzeba przeczekac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja telewizja dopiero jest zakładana na nowym domu,ale przez wiatry z ostatecznym ustawieniem też trzeba było czekać.

      Usuń
  5. Przecudna metryczka.:) Pozdrawiam cieplutko w ten wietrzny dzionek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna metryczka, będzie wspaniałą pamiątką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu piękna metryczka!! Takie pamiątki są na zawsze :)) Moi synowie też mają takie metryczki haftowane :). Dzisiaj był silny wiatr może dlatego antena stawiała opór :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny hafcik i metryczka wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza metryczka. Leoś będzie miał wspaniałą pamiątkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno zajrzę i zobaczę czy podołam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten wzorek, kilka razy go wyszywałam. Piękna metryczka!

    OdpowiedzUsuń