sobota, 9 marca 2019

19, Kartka dla nowożeńców.

Witam serdecznie.
Niedawno trafiło mi się zamówienie na kartkę ślubną. Poproszono mnie właśnie o ten wzór, który znalazłam na Pinterest i kilka lat temu już haftowałam.Sama dobierałam sobie kolorki z resztek mulin i tak powstała taka kartka na kanwie 16 ct.
Moja praca się spodobała i została wklejona do pamiątkowego albumu ze ślubu Młodej Pary.
Czy u Was też zrobiło się strasznie zimno i wieje. U mnie zima jeszcze nie chce odpuścić.Jakieś choróbsko się do mnie przyplątało i chyba mam zapalenie krtani. Gardło mnie okropnie boli, nie mogę mówić i kaszlę. Na razie kuruję się domowymi sposobami. Tęsknie za moim kominkiem, przy którym żadne chłody mi nie były straszne.

24 komentarze:

  1. Piękny haft.:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantyczny ślubny hafcik, mnie też się podoba :-)
    U nas powiało mocniej wczoraj, ale dzisiaj jest spokojniej.
    Zdrowiej szybko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego wyzdrowienia życzę! Te nagłe zmiany pogody sprzyjają chorobie. A kartka świetna, bardzo mi się spodobał ten wzór.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest wyjątkowa i nie dziwi mnie,że trafiła do albumu Pary Młodej. U nas co prawda ciepło ale wieje i choć to słabe pocieszenie kicham od wczoraj i nic nie pomaga ,że wszyscy do kola mówią mi "na zdrowie";))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi tak choroba dopiekła, że musiałam wziąć teraz już antybiotyk. Bo ani zakaszleć ani przełknąć nic nie mogłam i już ledwo stałam na nogach.

      Usuń
  5. Śliczna kartka i ten hafcik taki misterny,nie dziwię się że się podobała :)
    U nas też strasznie wieje,życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek pierwsza klasa :) śliczny haft dla Nowożeńców :) zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kartki mają podwójną wartość! Haft śliczny. Kominek... chciałabym;)
    Uściski Izuniu!
    P.S. Na ból gardła pomagają goździki! Można je nawet żuć - wyśmienicie znieczulają i działają antybakteryjnie oraz przeciwzapalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam nic takiego o goździkach. Na pewno wypróbuję.

      Usuń
  8. W ogólnie dziwię się, że kartka przypadłą do gustu- jest śliczna:) Zdrowia, dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft kartka w takim wykonaniu to naprawdę coś pięknego. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i życzę miłej niedzieli oraz wszystkiego dobrego.

      Usuń
  10. Izabelko, przede wszystkim wracaj szybko do zdrowia. Oj, ta marcowa zmienna pogoda bywa bardzo zdradliwa.
    Kartka jest przepiękna, podoba mi się bardzo ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik! Młodzi mają wspaniałą pamiątkę.
    Zdróweczka Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń