piątek, 22 marca 2019

27. Sal z Coricamo.

Wczoraj 21.03.2019 czyli pierwszego dnia wiosny rozpoczął się Sal z Coricamo, w którym wzięłam udział. Tu możecie się jeszcze zapisać, gdyby ktoś chciał Klub Twórczych Mam.
Do wyboru było aż trzy słodkie obrazki: smok, słonik i kaczuszki. Ja wybrałam słonika, z którego mam zamiar zrobić metryczkę. W każdej chwili mogę poprosić o kolejny schemat i wyhaftować dwa lub trzy obrazki.
Wzoru nawet nie drukowałam tylko wczoraj usiadłam i patrząc w ekran laptopa wzięłam się za pracę. Znalazłam ładny, dobrze usztywniony kawałek Aidy 14 ct i trzema pasmami muliny Ariadna ochoczo zaczęłam krzyżykować. Wprawdzie nie lubię 14 ct bo trzeba haftować 3 nitkami a dla mnie to plaga.Nauczona jestem na 18 ct lub 16 ct, gdzie używam jednej lub dwóch niteczek.
Wzór jest prosty, więc ani się obejrzałam a już go skończyłam.
Tutaj hafcik jeszcze bez bacstifów.
Teraz jestem w konsternacji, bo do 21 maja jeszcze daleko a ja haftowanie zakończyłam. Kolejnych obrazków nie zacznę, bo nie mam przy sobie takich kolorów muliny. Śmiechu wart ten mój Sal.

44 komentarze:

  1. Rzeczywiście, jak na SAL to trochę mały ten haft - ale za jaki uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trochę głupio się czuję, że skończyłam ten hafcik tak szybko.

      Usuń
  2. Słonik cudny, do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Myślę, że będzie idealny na metryczkę dla chłopca.

      Usuń
  3. Szybciutko uwinęłaś się z tym słonikiem:) Ślicznie wygląda!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! A można zmienić kolory i pozostałe wyhaftować tymi nitkami, co masz?
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy hafcik, super metryczka z niego powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Przesyłam ciepłe pozdrowienia.

      Usuń
  6. Słoniki przynoszą szczęście a takie cudne już na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy słonik!
    Szybciutko się z nim uwinęłaś.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zdolna ja, nieee. Są osoby bardzo utalentowane, do których mi dalekooo.

      Usuń
  9. O rany Izuniu jesteś niesamowita!!!!:)) Jak przysłowiowa "burza" poszłaś :)) Ale wyszło Tobie ślicznie!!! Pięknie haftujesz :)) Izuniu, a jakich kolorów Tobie brakuje? Napisz do mnie na priv (maila), mam trochę resztek muliny może będę mogła Ciebie poratować :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe hafciki to idą mi naprawdę szybko. Naprawdę nie wiem kiedy go skończyłam.Jak się okazało, że to koniec to się nawet zdziwiłam.

      Usuń
  10. Uroczy słonik. Cudownie będzie prezentował się na metryczce.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że mój hafcik tak Ci się spodobał.

      Usuń
  11. Szybka jesteś :) a słonik uroczy...
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy słonik :) gratuluję umiejętności i pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słonik przesłodki, pięknie wykonany haft, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest przepiękny. Taki delikatny i uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypisz wymaluj Hefalump z Kubusia Puchatka. Uroczy haft i faktycznie idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy oglądałam Kubusia Puchatka a zapomniałam o Hefalumpie ;)

      Usuń
  16. Hehe mój tez skończony ale chce go jeszxze w cos wkomponować zanim pokaze, no ale faktycznie szybki hafcik i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na dane malucha. Bo z mojego hafciku będzie metryczka.

      Usuń
  17. Świetny, uroczy słonik. Super Ci wyszedł:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super:) I świetne tempo:) W ogóle jestem zaskoczona, bo większość uczestniczek wzorek skończyła niż na dobre SAL się zaczął:) Jesteście świetne dziewczyny, tylko tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń