czwartek, 7 marca 2019

18. Wielkanocna kartka.

Wszyscy robią już wielkanocne kartki, więc ja też coś tam tworzę, by nie zostać w tyle. Uwielbiam haft matematyczny dzięki Annette, która na swym blogu wyczarowuje cudne kartki w tej technice. Mi daleko do profesjonalizmu Anetki ale ćwiczę i ćwiczę. Ten wzór znalazłam na Pinterest i według własnego gustu dobrałam kolorki muliny. Moja kartka wielkanocna wygląda tak:
W jajku zamierzam dodać jeszcze napis Alleluja i wtedy będzie chyba dobrze. Niestety takie naklejki zostały w domu, więc dokończę kartkę po powrocie do domu. Karteczka powstała z końcówek muliny Ariadna, więc zgłaszam ją do wyzwania u Igiełki" Wymiatamy resztki"

28 komentarzy:

  1. Dla mnie haft matematyczny to czarna magia, tym bardziej podziwiam osoby umiejące tworzyć w tej technice:)Kartka jest śliczna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna , podoba mi się taki haft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca,nie umiem tej techniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od czasu do czasu haftuje krzyżykami, a haft matematyczny próbowałam tylko raz. Nie mam do niego cierpliwości więc tym bardziej podziwiam Izuniu Twoją kartkę! Wyszło ślicznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabelko, przepiękna kartka, podziwiam haft matematyczny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Tym bardziej podziwiam, bo tej techniki nigdy nie próbowałam 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu, ale śliczna...
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się twoja kartka Izo :) Wg mnie mistrzostwo, szczególnie, że kiedyś próbowałam tej techniki. Działaj dalej, bo masz do tego dryg moja droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takiej zachęcie aż chce się dalej tworzyć. Dziękuję Moniko i ślę uściski.

      Usuń
  9. Śliczna karteczka,bardzo lubię haft matematyczny,niestety ostatnio nie mam na niego czasu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Również podziwiam hafty Annette i mam kilka hafcików na swoim koncie, ale do perfekcji jeszcze mi bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
  11. No może jeszcze nie wszyscy, ale masz rację, najwyższa pora 😊
    Piękną kartkę wyhaftowałaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, są tacy co kartki robią kilka dni przed świętami i zdążą na czas. Ja raczej robię je powoli, więc się za nie zabrałam wreszcie.

      Usuń