sobota, 23 marca 2019

28. Złapany licznik u Agaty.

Witajcie.
Niedawno wzięłam udział w zabawie "Złap Licznik" na blogu Krzyżyk do krzyżyka. Trzeba było upolować taki licznik odwiedzin 22 222. Wprawdzie tej liczby nie złapałam a 22 228, jednak nikt inny nie zgłosił się z bliższą liczbą ode mnie. Więc, gdy Agatka napisała do mnie, że zwyciężyłam, skakałam z radości prawie pod sufit.
Wczoraj paczka przyszła do domu, ale jak wiecie, sama otworzyć jej nie mogłam. Więc za pomocą rąk męża i jego zdjęciom, moim oczom ukazały się takie wspaniałości: papiery, bazy, kryształki, cekiny, muliny...
Zobaczcie jaką śliczną kartkę zrobiła dla mnie Agatka!
Wszystko mąż spakował i schował w mojej szufladzie. Po powrocie do domu rozpakuję prezent na nowo.
Ach jaka jestem szczęśliwa i zadowolona. Wszystko jest fantastyczne i potrzebne.Trafiłaś naprawdę z prezentem w dziesiątkę. Z całego serca bardzo Ci dziękuję Agatko za tę paczuszkę. Cmok, cmok kochana.

44 komentarze:

  1. Gratuluję Izuniu!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izabelko, cieszę się twoja radością. Piękny prezent.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najdrobniejszy prezent to olbrzymia radość dla obdarowanego. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ci się poszczęściło - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Świetne zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile śliczności...:) Gratuluję Izko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Izo i oczywiście cieszę się razem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie Twoja radość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Izuniu gratuluję :)) Miłej niedzieli życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo gratuluję, fajna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń