niedziela, 10 marca 2019

21. Kartka z różą.

U Was też wichura i ulewa? Co za straszna pogoda od kilku dni szaleje i nie chce odpuścić. Od wczoraj biorę antybiotyk i zauważyłam u siebie poprawę. Jednak dalej prawie nie mogę mówić.Mam nadzieję, że choroba szybko pójdzie w zapomnienie.
Na poprawę humoru przedstawiam Wam kartkę, którą ozdobiłam różyczką wykonaną haftem matematycznym. Lubię takie proste wzory, bo szybko się je robi.
Dziękuję za Waszą obecność i życzenia powrotu do zdrowia. Życzę Wam miłej niedzieli i dużo czasu na relaks.

42 komentarze:

  1. CUDOWNA kartka :)Iza jesteś moim 250 Obserwatorem ! Należy Ci się prezencik ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniu cudowna kartka!!Piękna róża!! U nas też taka pogoda. Ja również jestem chora, angina i zapalenie ucha :(( Oj mogłaby ta wiosna przyjść! Uściski i dużo zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to zdrowiej i wracaj szybko do formy. Odliczam te 11 dni do nadejścia wiosny.

      Usuń
  3. Kolejny piękny hafcik!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczka jak żywa! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu, przepiękna kartka.
    U mnie tez wieje i leje. Uroki przedwiośnia:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Już by mogło być cieplutko.

      Usuń
  6. Piękna róża! Kartka bardzo elegancka. Szybkiego powrotu do zdrowia dla Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka subtelna karteczka! Piękna różyczka. Czy to haft matematyczny? Lubię spokojne kartki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna róża!
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka prostota to lubię najbardziej i taka jest tak kartka. Dla mnie cudna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też ubiegła noc była niesamowicie wietrzna i zimna. Nawet na telefon przyszedł mi SMS, aby nie wychodzić z domu.
    Hafcik cudowny. Aż żałuję, że sama jestem pod tym względem zupełnym antytalentem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy próbowałaś haftować. Moja młodsza córka podchodziła do krzyżyków chyba ze 6 razy. A kilka tygodni temu zawzieła się i haftuje obrazek z kotkami.

      Usuń
  11. Wspaniała róża.:) U mnie pogoda podobna - wieje i pada, brr... Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja dziś wstałam, słyszę grzmoty. Wyglądam za okno a tam bieluśieńko.

      Usuń
  12. Piękna ta róża! Zarys kwiatu wygląda rewelacyjnie, ale i listki śliczne. Zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, elegancka karteczka.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękność i delikatność, życzę szybkiego powrotu do zdrowia, dbaj o siebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Strasznie słaba jestem, ledwo na nogach stoję.

      Usuń
  15. Bardzo ładna różyczka. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń