poniedziałek, 25 marca 2019

29. Kurczakowy duet.

Witam w piękny poniedziałkowy dzionek !!!
Wielkanoc zbliża się coraz bardziej, więc dzisiaj przedstawię Wam dwie moje kartki ze "złym kurczakiem" jak to mój mąż na niego mawia.Może rzeczywiście ma niezbyt zadowolony wyraz buźki. Myślę jednak, że to z obawy, że ukradną mu jajo przed Wielkanocą. A Wy jak uważacie?
Wzór tego kurczaka znalazłam na niezawodnym Pinterest, z którego bardzo często korzystam. Kolory dobierałam sama z moich resztek Ariadny. Kanwa 16 ct, dwa pasemka muliny. Bazy do kartek sama wycinałam. Do dekoracji użyłam kwiatowych cekinów. Myślę, że całości dopełni napis świąteczny i będzie wszystko grało.
********************************************************************
Dziękuję Wam ślicznie za tak liczne odwiedziny, tyle serdeczności i ciepłych komentarzy.

52 komentarze:

  1. Wzór na haft wybrałaś rewelacyjny :) Kurczak wygląda pięknie :) a minkę ma taką raczej groźną na zasadzie "nie rusz, bo dzióbnę w palucha" ;) Super karteczki, a napis im się na pewno przyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten kurczak! Fajne, wesołe karteczki powstałty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne żółte kurczątko z fochem :) śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, córki to samo powiedziały. Że kurczak strzelił focha.

      Usuń
  4. Oj nie oddam mojego jajeczka;)) Fajne te kartki zabawne i nietuzinkowe . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest. Kolorki super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki powstaly,a kurczaczek taki slodki mimo że sfochany😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie małe hafciki na karteczkach,kurczaczek jest uroczy :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne takie inne,kurczaki są super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna hafciki i karteczki urocze! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izuniu, uroczy ten nadąsany kurczak, chyba naprawdę nie chce się podzielić jajem:) Kartki są prześliczne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczny"nabzdyczony" kurczaczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takiego wyrażenia jeszcze nie słyszałam. Ha, ha...

      Usuń
  12. Świetny kurczak i piękne kartki powstały!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym miała taką minę gdyby ktoś chciał mi ukraść coś mojego :) fajne karteczki Izuniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście kurczaczek ma fajną minkę :).
    Zgadzam się z Twoją wersją hihi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki był we wzorze, nic nie zmieniałam, a groźny wyszedł, że ho, ho...

      Usuń
  15. Z tego kurczaka to niezły łobuz :) I faktycznie pilnuje jajka, że hej. Kartki są super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, do Wielkanocy jeszcze trochę czasu a chętnych na jajko wielu ;)

      Usuń
  16. On rzeczywiście groźnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczak świetny! ewidentnie mówi: to moje, nie ruszać :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ja już czuję święta i nie mogę się ich doczekać.

      Usuń
  19. Groźne kurczaki, ale jakie słodziaki, pięknie je wykonałaś, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie wygląda na takiego, do którego bez pałki nie dostąp;) Świetny łobuziak!
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jajko chyba jest czekoladowe.:) Uroczy, humorzasty kurczaczek i fajne karteczki.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że to jajko jest raczej ze złota, tak mocno go trzyma.

      Usuń
  22. Niezadowolony? Jak dla mnie ten kurczak jest wściekły i w tym cały jego urok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co osoba, to inne odczucia ma co do kurczaka, ciekawe to bardzo.

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Fajne może i są. Ale złośliwe to na pewno, hi, hi...

      Usuń