poniedziałek, 18 marca 2019

25. Kwiatowy igielnik w motyle.

Witajcie moi drodzy.
Wiosna kalendarzowa tuż, tuż, więc już ją wypatruję. Najbardziej wiosną lubię obserwować kolorowe motyle, które zdają się tańczyć nad kwiatami. Dlatego, gdy raz spostrzegłam schemat na motylkowy i to jeszcze w kształcie kwiatka, postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniem i spróbować go zrobić. Sam hafcik poszedł szybko i sprawnie nakawie 18 ct. Użyłam jedno pasemko muliny Ariadna. Zszycie tego igielnika dało mi nieźle w kość, ale w końcu opłaciło się, gdy zobaczyłam gotowy igielnik.
Igielnik jest dla mnie iście wiosenny i przyjemny dla oka. Co myślicie o mojej pracy. Słowa krytyki również mile widziane. Trzeba się wszystkiego uczyć by robić to coraz lepiej.

53 komentarze:

  1. Przepiękne takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten wiosenny, motylkowy igielnik :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Igielnika nigdy nie mialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, igielnik jest zawsze bardzo potrzebny. Dopóki nie miałam igielnika wiecznie gubiłam igły.

      Usuń
  4. Bardzo ładny i bardzo wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko podziwiać i pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy takiego igielnika jeszcze nie zrobiłam bo szycie własnie mnie przeraża. Twój wyszedł super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się też szycia boję, chociaż moja babcia krawcowa i zawsze podpatrywałam jak pracuje.Jednak jak się hafcik zrobiło to szkoda by leżał nie zszyty.

      Usuń
  7. Aż żal wpinać igły w takie cudo, motyle zawsze pięknie się prezentują choć są trudne do wykonania .Wyszło super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słowa krytyki ?? Igielnik prześliczny :) Warto było troszkę się pomęczyć dla takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, wiosenny igielnik, Izo!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki Iwono. Również przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  10. Świetny igielnik, motylki są śliczne. Kiedyś chciałam sobie zrobić ale ja do szycia mam dwie lewe ręce, maszyna stoi kilka razy użyta do podszycia nogawek spodni i tyle. Pozdrawiam-wiosno, wiosno chodź do nas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten igielnik ręcznie zszywałam. Niestety nie mam maszyny do szycia a czasem to by mi się przydała, zwłaszcza jak zszywam zakładki.

      Usuń
  11. Przepiękny igielnik, a jako miłośniczka motyli zachwycam się tym bardziej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Izuniu są śliczne!! Piękne motylki i brawo za szycie!! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace i takie radosne :) motylki zawsze wywołują uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam,bo dla mnie taki igielnik do pracy to dramat:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny jest i w takich radosnych kolorach, ktorych mi juz brakuje. U nas jeszcze słabo rozkwitają wiosenne kwiaty.Dopiero pierwsze krokusy cokolwiek pokazaly koloru. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dzisiaj pogoda była znośna więc wyszłam z domu. Wiesz jak się zdziwiłam. Magnolia ma ogromne pąki kwiatowe, które na dniach się otworzą, forsycje pięknie się żółcą a nawet drzewa niektóre kwitną.

      Usuń
  16. Wyobrażam sobie to zszywanie... wrrr, ale Tobie poszło rewelacyjnie! Igielniczki przepiękne!
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jest cudowny. Nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń. Ściskam mocno i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny i super wykonany i jaki przydatny! :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie strony pięknie wyglądają z motylkowym motywem :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się bardzo podoba. Świetny kształt i oczywiście piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykły ze względu na kształt. A motylki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Było warto sie trudzić, rewelacyjny jest !

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne igielniki powiem szczerze że jeszcze nie widziałam takiego kształtu, bardzo mi sie podoba.Jest oryginalny i nietuzinkowy.

    OdpowiedzUsuń