środa, 6 marca 2019

17. Wiosenna karteczka z dzwoneczkami.

Witam serdecznie.
Jestem już na miejscu w pracy. 18 godzin jazdy mam za sobą. Ledwo żywa dochodzę do siebie. Myślę, że do jutra wypocznę i zacznę kolejny hafcik.
Wiosnę wyczekuję z utęsknieniem, wiec dzisiaj prezentuję Wam wiosenną kartkę z dzwoneczkami. Wzór znalazłam na niezawodnym Pinterest. Haftowałam dzwoneczki na kanwie 18 ct, jednym pasemkiem resztek mulin,głównie Ariadna. Posiadam takich resztek mulin ogromne ilości, dlatego kartkę zgłaszam na wyzwanie u Igiełki "Wymiatamy resztki". Kokardkę wykonałam sama przy użyciu widelczyka do ciasta.
Kartkę zgłaszam również do zabawy Smalls Sal 2019.
Życzę Wam miłego dnia i ślę uściski. Jak trochę pośpię, to na pewno zregeneruję siły :)

34 komentarze:

  1. Piękny hafcik :) a kokardka- podziwiam, bo mnie zawsze koślawe wychodzą :) na widelcu mi się zsuwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś. Ja robię kokardki na małym widelczyku i jakoś mi się dotąd nie suwały.Może masz bardzo śliski widelczyk?

      Usuń
  2. Pełne wdzięku te dzwonki :-) Pięknie im w niebieskiej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, wspaniały haft.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki przeuroczy haft, Izabelko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu haft śliczny!!! Zapachniało wiosną :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) Taki c&s

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft a dzięki niemu powstała cudowna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczna i taka delikatna!
    Uściski Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te dzwoneczki , podziwiam za tą 18 ct . Powodzenia w pracy , niech szybko zleci do następnego wolnego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 17 kwietnia zostało mi 40 dni. Mam nadzieję, że szybko zleci.

      Usuń
  10. To,że kartka jest śliczna to fakt niezaprzeczalny:) Haftowanie wymaga wiele cierpliwości i czasu. W liceum na wakacjach pracowałam w nieistniejącej już fabryce nici ODRA w Nowej Soli (nawet pisałam o niej na blogu). Mam jeszcze mulinę , którą tam między innymi produkowano i używam jej czasami do haftowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mulinę Odrę też miałam.Kilka lat temu otrzymałam ją od kogoś w prezencie. Dobrze się nią krzyżykowało.

      Usuń
  11. Świetny ten dzwoneczkowy wzór i kartka z nim bardzo udana.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. It is very beautiful. Well done, and thanks for joining the SAL!

    OdpowiedzUsuń