poniedziałek, 11 lutego 2019

1. WITAM !!!

Witam serdecznie !!!
Po długiej przerwie wróciłam do blogowania. Niektórzy z Was może mnie pamiętają a dla niektórych jestem świeżynką.
Z rękodziełem, które jest moją pasją jak i wielką miłością też na jakiś czas się rozstałam. Jednak zatęskniłam za krzyżykami a wena twórcza powróciła.W planach mam wyhaftownie dwóch obrazów z wizernkiem Jana Pawła II, zakładkę i dwie metryczki. Kompletuję mulinę i zabieram się do dzieła.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i zostaniecie ze mną na dłużej. Chcę się dzielić z Wami swoją pasją i miłością do rękodzieła. Miło mi będzie poznać Wasze opinie te dobre jak i krytyczne. W końcu całe życie człowiek się uczy a dobrych rad nigdy za wiele.
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę,że jesteś znowu z nami. Życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj🙂
    Ja sie zebrac do powrotu jakos nie moge
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, nie ma co zwlekać. Ja bardzo żałuję, że tyle czasu zmarnowałam. Również przesyłam buziaki :)

      Usuń
    2. Anita, wracaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Widzisz Anito, nie tylko ja chcę byś wróciła. Czekamy na Ciebie :)

      Usuń
  3. Witaj Izuniu:) Oczywiście że Cię pamiętam, cieszę się że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, że jeszcze o mnie pamiętasz.Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę.

      Usuń
  4. Witaj Iza:) Także Cię pamiętam:)
    Życzę przyjemnego i długiego blogowania:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję Irenko za miłe powitanie.

      Usuń
  5. Cieszę się, że znowu jesteś z nami 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza, jak ja się cieszę, że wróciłaś!!!!! Bardzo mi Ciebie brakowało w świeci naszym blogowym ... dobrze, że Cię namierzyłam i Twój nowy blog. Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ja również za Wami się baaardzo stęskniłam. Tak się cieszę, że mnie jeszcze pamiętacie.

      Usuń