środa, 13 lutego 2019

4. Zakładka z ptaszkami.

Witam serdecznie :)
Wykonałam kilkanascie zakładek głównie jako prezenty dla znajomych. Jedne wyszły mi lepiej a drugie niespecjalnie.
Zakładka z ptaszkami była moją jedną z pierwszych zakładek. Praktycznie na niej uczyłam się tworzyć gadżety dla czytelników książek. Wykonałam ją wtedy na kanwie 14 ct, muliną Ariadna. Wzorek wyszukałam gdzieś na Pinterest. Podarowałam ją babci, która miała nazwisko Ptak i bardzo ucieszyła się z podarunku i nie zwracała uwagi na fakt, że zakładka nie jest idealna.
Tak wygląda zakładka z drugiej strony.
Lubię takie drobne hafciki. Wy jakie wielkie wzory preferujecie? Chętnie poznam Wasze gusta.

8 komentarzy:

  1. Ale śliczne - szczególnie ta z sikoreczkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham modraszki! Piękna zakładka!
    Lubię małe wzory, bo na większe nie mam już cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tak jak ja. Przy dużych obrazachsię zniechęcam a małe hafciki uwielbiam, bo szybko widać efekty.

      Usuń
  3. Fajna zakładka , z taką to żadna książka nie będzie nudna :))

    OdpowiedzUsuń