poniedziałek, 18 lutego 2019

9. Kartka urodzinowa.

Dzisiejszy dzień był tak piękny i ciepły, że spędziłam go w większości na zewnątrz. Porządkowałam trawnik w okół domu, pobawiłam się z psiakami i popołudniową kawkę wypiłam z mężem na tarasie. Wieczorem niewytrzymałam i wróciłam do krzyżyków. Przygotowałam mulinę na metryczkę i zaczęłam ją haftować. Jutro pokarzę Wam postępy jakie poczyniłam.
Dzisiaj pochwalę się urodzinową karteczką, którą wykonałam w zeszłym roku.
Wzorek wyszukałam w internecie i krzyżykami zrobiłam hafcik z kwiatami na kanwie 16 ct, dwoma nitkami muliny Ariadna.
Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do krzyżykowania.

16 komentarzy:

  1. Taka pogoda, że nie chce się w domu siedzieć :)
    Rano skrobanie szyb, a po południu przepiękna wiosna haha
    Karteczka przepiękna ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniko,rano przymrozek za to popołudnie cieplutkie.

      Usuń
  2. Piękne te kwiaty w wazonie na kraciastym tle :-)
    U mnie też wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izabelko, piękna kartka, haft jest prześliczny i przywodzi na myśl lato i jego uroki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Taka wesoła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba ci się moja kartka. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przepiękny haft, kwiaty cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Miło mi, że Ci przypadła moja praca do gustu.

      Usuń