sobota, 16 lutego 2019

7. Igielnik w kształcie gwiazdy.

Pięknej i miłej soboty, spędzonej w gronie rodzinnym życzę wszystkim.
Jadę już nareszcie do domku i nie mogę się nacieszyć. Przez półtora miesiąca nieobecności stęskniłam się ogromnie. W archiwum odnalazłam zdjecia moich igielników, które zrobiłam kilka lat temu. Ucieszyłam się, bo miło przypomnieć sobie swoje prace. Igielnik w kształcie gwiazdy zobaczyłam raz w internecie i postanowiłam spróbowałam swoich sił by go zrobić. Tak się rozpędziłam, że powstało ich trzy, każdy w innym kolorze. Oto i one:
Wzorek robiło się łatwo ale zszycie obu stron kanwy nie było już takie proste. Jednak jestem dosyć uparta i w końcu udało się i zrobiłam te igielniki. Pozdrawiam Was i przesyłam uściski.

20 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo! Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne igielniki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrowienia. Życzę miłego weekendu.

      Usuń
  3. Urocze igielniki, ten niebieski podoba mi się najbardziej (bo jestem fanką niebieskiego koloru).
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja również preferuję niebieski na pierwszym miejscu. Fajnie, że podobają ci się moje prace.

      Usuń
  4. W każdej wersji kolorystycznej pięknie wyglądają te igielniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te igielniki, co jeden, to piękniejszy. Pozdrawiam mocno i dziękuję za obecność na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super igielniki!
    Też nie przepadam za zszywaniem dwustronnym kanwy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie wiedzieć, że nie tylko ja mam opory do zszywania kanwy.

      Usuń
  7. Wszystkie śliczne, idealne na małe, niezobowiązujące podarunki, np. dla przyjaciółki ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz rację, wszystkie zostały sprezentowane.

      Usuń
  8. Nie jest to prosty wzór do zszycia - wie to każdy kto zszywał igielniki. jestem pełna podziwu dla trze cacuszek!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny efekt końcowy !!!

    OdpowiedzUsuń