niedziela, 24 lutego 2019

12. Woreczek z różą.

Witam w cudowny niedzielny poranek.
Pogoda mnie dzisiaj rozpieszcza jasnymi promieniami słonecznymi, które pobudzają mnie do działania. Po obiadku planuję zabrać się za metryczkę Leona. Może popracuję dzisiaj na tarasie, bo światło jest doskonałe.
Jakiś czas temu wyhaftowałam krzyżykami różyczkę, która ozdobiła mój woreczek na pachnące mydełka.
Hafcik wykonałam dwoma nitkami muliny Ariadna na kanwie 16 ct. Wzór wyszukałam na Pinterest i sama dobierałam kolorki. Gotowy woreczek wygląda tak:
Różyczkę krzyżykowałam resztkami mulin, więc zgłaszam ją na wyzwanie "Wymiatamy resztki". Nawet sprawnie mi idzie to wymiatanie resztek mulin, której mam spory zapas.

20 komentarzy:

  1. Piękna róża zakwitła na woreczku :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza różyczka, wspaniale zdobi woreczek.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny woreczek z różyczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Moich paluszków tylko papier i nożyczki się trzymają :) żadnych niteczek, włóczek, żadnych drutów czy szydełka. Ale...zakochałam się w macramach i właśnie robię swoja pierwszą. Już wkrótce się pochwalę ;) ps. są jakieś blogi z macramami właśnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja drutów i szydełka nawet nie tykam, bo jestem w tym beznadziejna. Tylko igła się mnie słucha jeszcze. Co do blogów macramowych to chyba są, ale nie mam nikogo takiego w znajomych.

      Usuń
  5. Piękny haft na woreczku, pięknie wygląda, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie się bardzo podoba ten woreczek z różyczką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny hafcik , bardzo lubię różane motywy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie fakt, że mój hafcik przypadł Ci do gustu.

      Usuń
  8. Cudna różyczka zakwitła na woreczku:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ja również przesyłam pozdrowionka :)

      Usuń
  9. Taki prosty a jaki śliczny wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło :) Róża to piękny kwiat nie potrzebuje dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo sobie pomyślałam robiąc woreczek. Pozdrawiam.

      Usuń