czwartek, 14 lutego 2019

5. Kolorowa parasolka - Zakochani

Witam wszystkich pięknie w dzień Świętego Walentego, który jest patronem zakochanych.
Z racji dzisiejszego święta pokażę Wam niewielki obrazek jaki wyhaftowałam dla mojej córki i sprezentowałam jej go właśnie w Walentynki."Kolorowa parasolka - Zakochani" to jeden z serii trzech wzorów, który znalazłam w gazetce Igłą Malowane. Wykonałam hafcik na kanwie 17 ct muliną Ariadna. Wymiary wkrzyżykach 80 x 114. Oprawiłam w czarną rameczkę i tak prezentje się w całości ten obrazeczek.
Córka bardzo lubi ten hafcik, który stoi u niej na komodzie i ze śmiechem mówi swojem chłopakowi, że to ona i on ;)
W internecie znalazłam taki świetny obrazek, który kojarzy mi się z dwojgiem kochających się ludzi, pijących wspólnie kawę.

12 komentarzy:

  1. Haft bardzo ładny. Przyznaję, że kiedyś miałam ochotę go wyhaftować, jako przerywnik. Filiżanki niezwykle klimatyczne i romantyczne. Zostaję u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że postanowiłaś u mnie zostać na dłużej. Mam nadzieję, że będziemy sie wymieniać poradami i pomysłami na temat krzyżykowania.

      Usuń
  2. Piękny haft, bardzo romantyczny.Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację. Chyba przez to córka tak lubi patrzeć na ten obrazek.

      Usuń
  4. Piękny ten hafcik i mam ochotę na niego, ale brakuje czasu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że zrobiłam go w jeden dzień. Prosty wzór robi się błyskawicznie.

      Usuń
  5. Już od jakiegoś czasu mam ten wzorek odłożony do wyszycia i wciąż się jakoś nie składa;) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do haftowania, na żywo wygląda dużo lepiej Aniu.

      Usuń
  6. Mam ten wzor, nawet chyba wydrukowany ale czeka na swoja kolej...Twoj wyszedł swietnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko za miłe słowa. Ja również w kolejce mam ze sześć haftów,jednak nie wiem kiedy je wszystkie zrobię.

      Usuń