wtorek, 12 lutego 2019

2. Ikona Matka Boża z dzieciątkiem.

Dzień dobry :)
Jak zauważyliście wróciłam do blogowania, dawniej bardzo to lubiłam. Mam dużo do nadrobienia i od nowa muszę nawiązać znajomości. Po usunięciu bloga straciłam bezpowrotnie wiele zdjęć moich prac. Wiem, że moja wina, działałam pod wpływem chwili i nie pomyślałam o zapisaniu swoich wypocin. Niewiele mi pozostało, więc muszę moją galerię stworzyć na nowo. Dziś prezentuję Wam obraz, którym mogę się naprawdę pochwalić.Jest to największy haft jaki do tej pory wykonałam. Rozmiar w krzyżykach 220 x 305. Wyczyn jak na mnie jest ogromny, bo jestem miłośniczką raczej małych i średnich wzorów.
IKONA-MATKA BOŻA Z DZIECIĄTKIEM
to moje największe dzieło. Wzór wzięłam z gazetki "Hafty Polskie" i haftowałam muliną Ariadna, na kanwie 14 ct. Ogólnie zrobiłam 76100 krzyżyków i z małymi przerwami zajęło mi to prawie cały rok. Teraz obraz jest wielką ozdobą w mojej sypialni i mam nadzieję, że strzeże moją rodzinę.

10 komentarzy:

  1. Na pewno strzeże mam taki w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż bardzo wierzy w opiekę naszej rodziny tej Matki Bożej.

      Usuń
  2. Naprawdę piękny obraz! Zawsze obiecuje sobie wyszyć w końcu coś dla siebie, ale wciąż mi sie nie udaje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też mam w planach tyle obrazów a nigdy nie mogę znaleźć na nie czasu. Człowiek jest taki zagoniony.

      Usuń
  3. Przecudnej urody haft ! Widziałam ten wzór, też mi się spodobał :))
    Cieszę się Iza , że wróciłaś do nas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, że mnie pamiętasz po tak długim czasie.

      Usuń