czwartek, 21 lutego 2019

10. Scrapowe kartki - urodzinowa i imieninowa.

Dzień dobry.
Dzisiaj u mnie pogoda niezbyt przyjazna. Jest pochmurno, zimno i od czasu do czasu pada deszcz. Po tych kilku ciepłych i słonecznych dniach, taka pogoda wydaje się zaskakująca. Siedząc w domu odnalazłam stare zdjęcia moich pierwszych scrapowych karteczek. Nie mam talentu do ich robienia, jak niektóre z Was. Jednak lubię próbować nowych rzeczy, dlatego kilka kartek zrobiłam. Gdy skończyły mi się wycinanki, przerwałam tworzenie i wróciłam do krzyżyków. Teraz tylko podziwiam Wasze doskonałe prace, które są dla mnie dziełami sztuki.
Moje skromniutkie kartki wyglądają tak:
Może jeszcze popróbję swych sił w robieniu kartek tą techniką. Kto wie, może dojdę do perfekcji, hi, hi...
Pozdrawiam Was cieplutko i bardzo dziękuję za Waszą obecność i miłe komentarze.

32 komentarze:

  1. Świetne kartki Izo:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale ni takie skromne, bardzo ładne są! I masz do tego talent. Tylko trening czyni mistrza ;) Super że jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa pocieszenia. Może jak uzbieram jakieś scrapki, to zrobię jeszcze karteczki.

      Usuń
  3. Co się komu podoba, to pojęcie względne. Mo się Twoje kartki bardzo podobają i powinnaś doskonalić tę technikę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino, dzięki Wam przekonuję się do scrapingu.

      Usuń
  4. Izabelko, wcale nie są skromniutkie Twoje kartki. Piękne, bardzo dobrze skomponowane (pod względem kompozycji i kolorystyki). Mam nadzieję, że jeszcze powstaną kolejne.
    U mnie tez cały dzień pada.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworząc te kartki skorzystałam z podpowiedzi koleżanek i gotowych szablonów. Może kiedyś stworzę sama jakieś cudo.Ach ta pogoda mnie przygnębia, za to mam więcej czasu na krzyżyki i przez to kończę metryczkę.

      Usuń
  5. Super kartki,mam nadzieję że to nie koniec??
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo mam nadzieję, że dostanę weny twórczej i coś jeszcze zrobię tą techniką.

      Usuń
  6. Sliczne, zwłaszcza te kompozycje kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, może coś ze mnie jeszcze będzie. Buziaki ślę.

      Usuń
  7. Dla mnie kartki są super i wcale nie są biedne !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zbyt skromna. Twoje karteczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki. Dla mnie są rewelacyjnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jakie piękne :-)
    Zwłaszcza pierwsza, może przez te niebieskie kwiatki. I bardzo podoba mi się jej układ (mapka) więc chyba się zainspiruje i sama coś w tym stylu zrobię, jeśli pozwolisz ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana twórz kartki i nie pytaj się o pozwolenie. Ja sama korzystałam z podpowiedzi dobrych duszyczek, gdy je robiłam.

      Usuń
  11. Bardzo ładne, masz talent, jesteś wszechronnie uzdolniona i widać to po pracach Twoich
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to są twoje skromniutkie karteczki to jak cudne będą kolejne skoro te są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu z całego serca dziękuję za takie miłe słowa. Buziaki ślę.

      Usuń
  13. Wróć do robienia karteczek, bo te które pokazałaś są bardzo ładne, a jeszcze piszesz, że to były Twoje początki :) tnij, układaj, komponuj -do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takiej zachęcie, chyba naprawdę coś spróbuję zrobić.

      Usuń
  14. Chciałabym umieć zrobić takie piękne kartki.
    Wg mnie nie powinnaś rezygnować z kartkowania Izo. Masz do tego smykałkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Możliwe że coś tam zrobię jeszcze.

      Usuń