piątek, 22 lutego 2019

11. Kartka z tulipanami.

Witam cieplutko.
Piątek przywitał mnie dzisiaj mroźnym i białym porankiem. Miałam zaplanowany wyjazd do miasta po kilka sprawunków, więc przy okazji postanowiłam kupić białą rameczkę na metryczkę, którą kończyłam. Hafcik wzięłam ze sobą by przymierzyć ją do rameczki. Ta decyzja okazała się dla mnie fatalna w skutkach. Po drodze, chyba w aptece wyciągając portfel i reklamówkę na leki, musiałam upuścić hafcik i go zgubiłam. Jak tylko się zorientowałam powóciłam we wszystkie miejsca, gdzie robiłam zakupy, ale metryczka się nie odnalazła. Załamana wróciłam do domu i przez pół dnia zalewałam się łzami. Coś mnie ostatnio pech prześladuje. Mam tylko jedno zdjęcie mojej zagubionej pracy, które ukradkiem zrobił mi mąż.
Aby nie był to post bez mojej skończonej pracy, przedstawiam Wam wiosenną karteczkę z tulipanami. Wyhaftowałam kwiatuszki na kanwie Aida 16 ct, dwoma niteczkami muliny Ariadna.Wstążeczkę sama wiązałam na widelcu :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu.

30 komentarzy:

  1. Baaaardzo mi przykro Izo z powodu zgubionego haftu, doskonale wiem ile to pracy i serca....przykre! Ale hafciki oba przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Agatko, nie wiem kiedy ja tę stratę przeboleję. Nie mogę sobie miejsca znaleść. Wzięłam się za drugą metryczkę dla drugiego chłopca,całkiem inny wzór. Może tej nie zgubię. Jakoś ciężko mi idzie.

      Usuń
  2. Tulipany śliczne :)) Taka kartka na pewno kogoś bardzo ucieszy.
    Przykra sprawa z tym zgubionym haftem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany ekstra - Mama je uwielbia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda Twojej pracy! Może zguba jeszcze się znajdzie. Tulipanki bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, już straciłam nadzieję. Miasto oddalone o 20 km,mała szansa by odnaleść metryczkę.

      Usuń
  5. Przykro mi z powodu Twojej pracy, ale widać znalazcy się spodobał.
    Kartka z tulipankami jest bardzo ładna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś wykorzysta hafcik to półbiedy, ale jakby miał gdzieś leżeć w szufladzie i marnować się, to mnie taka myśl strasznie denerwuje.

      Usuń
  6. Piękne oba hafty ! Kolejna metryczka będzie z pewnością jeszcze piękniejsza :-)
    Ze stratą trzeba się pogodzić :-( Istnieje szansa, że się znajdzie. Ciocia koleżanki znalazła swojego kotka ponad miesiąc po zaginięciu, a też już nadzieję straciła :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację. Może ktoś odniesie hafcik do apteki lub do tego miejsca, gdzie upuściłam moją pracę.

      Usuń
  7. Przepiękne oba hafty i super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające tulipany! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka z tulipankami😊 a zgubioneej metryczki bardzo szkoda bo śliczna i oczywiście tyle pracy poszlo na darmo...Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu cztery dni haftowania poszły na marne, ale jakoś dochodze do siebie powoli. Przesyłam uściski i życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  10. Piekna metryczka i bardzo mi przykro ze zaginela, tulipanki sa piekne, pozdrawiam serdecznie i glowa do gory, ,

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo przykre:( Gdyby nikt nie podniósł na pewno byś znalazła, tylko po co komu spersonalizowana metryczka, nawet taka piękna?:(
    Tulipanki urocze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pytanie sobie zadaję od dwóch dni. Już przestałam rozpaczać ale mam w sobie żal, że tyle dni pracy poszło na marne.

      Usuń
  12. Witaj Iza. Cieszę się wróciłaś do blogowania i do haftowania, życzę powodzenia , niech wena twórcza będzie z Tobą.
    Tulipanki urocze a z ta metryczka to prawdziwy pech. Tak jak Nawanna się dziwie po co komuś spersonalizowana metryczka??? Szkoda jej bo cudna była.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe powitanie. Jak mi przyjemnie na sercu, że tyle osób mnie jeszcze pamięta. Również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Izuniu, ale przykra sprawa z tą metryczką. Dziwię się, że ktoś ją zabrał, bo przecież taka spersonalizowana mu się nie przyda.
    Kartka z tulipankami przepiękna i bardzo wiosenna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyhaftowane tulipanki a misiu słodki, przykro, że zaginął :( Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem po co komuś taka metryczka, może się znajdzie, tylko wiadomo trzeba szukać a jak się nie jest w tych miejscach na co dzień to ciężko. Karteczka z tulipankami świetna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś za dobre słowo. Zrobię nową, a jak się znajdzie to spruję datę i imię i będzie dla innego chłopca.

      Usuń