niedziela, 17 lutego 2019

8. Zakładka w róże.

Witajcie w niedzielny dzionek.
Udało mi się odszukać zdjęcie jednej zakładeczki w róże, którą wykonałam dla Lidzi z bloga Misiowy Zakątek .Brałam wtedy udział w wymiance zakładkowej a zabawa odbywała się w październiku 2015 roku.
Muszę przyznać, że ta zakładka była dla mnie, jedną z najlepszych jakie wyhaftowałam. Wzór znalazłam na Pinterest i wykonałam ją na ozdobnej, szerokiej na 5 cm taśmie, 16 ct, dwoma nitkami Ariadna. Lidia z zakładki się ucieszyła i mam nadzieję, że używa jej jeszcze. Dzięki uprzejmości Lidzi, mogę pochwalić się i drugą stroną zakładki, gdyż otrzymałam zgodę na publikację jej zdjęć.
Obiecuję, że moje nowe pracę zacznę publikować od następnego tygodnia. Jak tylko rozpocznę moje projekty a trochę ich jest a termin na ich realizację jest dosyć krótki.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życze miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. Prześliczna zakładka, róże wspaniale ją zdobią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i taka personalna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne róże :-) Lidka z pewnością jej używa, jest śliczna.
    Ja mam wszystkie zakładki z wymianki u Rudlis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiałam te zakładkowe wymianki.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudne róże i pięknie wyhaftowana zakładka 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietna i ten wdor różany rewelacyjny !!! Ekstra prezent !

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZECUDNA zakładka ! Ja też chcę taką - żartuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania. Jeśli będziesz chciała taką, to kiedyś mogę zrobić dla Ciebie zakładkę.

      Usuń
  7. Izuś zakładeczka jest śliczna. Oczywiście że ją mam, ale póki co leży sobie teraz w kartoniku z innymi zakładkami, bo jest tak piękna że aż żal mi jej było dalej używać żeby się nie zniszczyła :)

    OdpowiedzUsuń