niedziela, 5 maja 2019

41. Skończony zaległy haft.

Witam serdecznie po świętach.
Urlop w domu trwał zdecydowanie za krótko i już jestem z powrotem w Niemczech. Odjeżdżałam ze łzami w oczach i coraz trudniej jest mi zostawiać rodzinę i jechać tak daleko od domu. Pobyt w Polsce wykorzystałam do maksimum, spędzając jak najwięcej czasu z rodziną i pomaganiu mężowi w różnych pracach. Przy okazji wieczorami haftowałam jeden obraz, który leżał u mnie w szafie prawie dwa lata. Doczekał się finału na prośbę córki, która wybiera się na ślub i chciała dać oryginalny prezent.
Cieszy mnie fakt, że mój UFO-k doczekał się finału i znalazł tak szybko zastosowanie.
Tak wyglądało to serce, gdy go porzuciłam i schowałam w kąt szafy.
Obraz haftowałam resztkami mulin Ariadna na kanwie 16 ct.Dlatego zgłaszam go do zabawy u Moniki "Wymiatamy resztki"
Haft ten zgłaszam również do zabawy u Teresy "Wyszywamy zaległości"

70 komentarzy:

  1. I świetnie się z nim rozprawiłaś! Ciężko jest zostawiać dom i rodzinę, więc życzę by wszystko poukładało się tak, byś już nie musiała tego robić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ulżyło mi, gdy go skończyłam. Żal mi rozpoczętych i niedokończonych haftów.

      Usuń
  2. Dobrze że skończyłaś ten hafcik bo jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wzór miałaś :) i cudna pamiątka powstała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wzór wyszukałam na Pinterest.

      Usuń
  4. Piękny haft! Będzie niesamowitą pamiątką!
    Życzę byś w końcu dotarła do takiego etapu, gdy już nie będziesz musiała zostawiać rodziny :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Kasiu. Myślę, że za 2-3 lata nie będę już musiała wyjeżdżać za granicę.

      Usuń
  5. Trochę jeszcze miałaś do skończenia i dałaś radę w ekspresowym tempie! Wspaniały, nietuzinkowy prezent!
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft. Dużo pracy wykonałaś w krótkim czasie. Przy dłoniach napewno było dużo roboty,a jeszcze haft był odłożony więc trzeba było się połapać w tym co wyszyte a co do zrobienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę było z tymi dłońmi kłopotu bo za ciemne kolory i za czerwone były w legendzie. Więc sama dobrałam kilka kolorów.

      Usuń
  7. Piękny haft, z pewnością będzie wspaniałą i oryginalną pamiątką tego wyjątkowego dnia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izabelko, wspaniały haft, będzie miłą i piękną pamiątką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i oryginalny prezent ślubny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pamiątki przechowuje się przez całe życie:) Śliczny haft Izuniu:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Dobrze, że Cię córka zmobilizowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie córka to pewnie jeszcze by leżał w szafie ten hafcik.

      Usuń
  13. Piękny haft wart by go podarować komuś kto zaczyna nowy rozdział w życiu;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny haft. I tak perfekcyjnie wykonany.
    Szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny obrazek i piękna pamiątka:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Izuniu haft wyszedł Tobie ślicznie! Będzie piękną pamiatką :)) Nie dziwię się Tobie, że ciężko było rozstać się z rodziną. Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciężka jest taka rozłąka z rodziną - mam rodzeństwo w NL. Haft przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękny haft, dużo w nim uczuć. Życzę jak najwięcej spotkań z bliskimi serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że obraz zakończony. Efekt końcowy jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój UFO-k.

      Usuń
  20. Iza,czas szybko leci i za chwilę znów będziesz w domu:)A haft jest piękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, ja wiem, że masz rację. Jednak przeboleć nie mogę rozłąki i mąż też.

      Usuń
  21. Takie rozłaki są bolesne,ale czasami tak bywa w życiu że trzeba zacisnąć zęby,życzę Ci żeby szybko to się skończyło :)
    Haft bardzo mi się podoba,śliczną będzie pamiątka i jedyną w swoim rodzaju :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozstania nie są fajne niestety, ale jak miło będzie wspominać te wspólny czas i wyczekiwać na kolejne spotkania. Oby szybko się udało się wam te zamierzenia zrealizować :)
    Pamiątka wygląda świetnie i dobrze, że już nie leżakuje w szafie, bo teraz może cieszyć oczy nowożeńców ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mam mniej zaległych i nieskończonych prac.

      Usuń
  23. Izka widać przyszedł i jego czas na skończenie. Pięknie wygląda hafcik:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszedł na niego czas, gdy córka się o niego upomniała hi, hi.

      Usuń
  24. śliczna praca, musiała być bardzo pracochłonna, podziwiam za cierpliwość

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny haft! Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny haft i wyjątkowy prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  27. To się nazywa mieć talent !

    OdpowiedzUsuń