czwartek, 9 maja 2019

42. Śpiący Smoczek- Sal z Coricamo.

Z dużym poślizgiem publikuję kolejny SAL-owy post.Wiem, że publikacje miały być co dwa tygodnie, ale nie podołałam.Jednak najważniejsze, że wyrobiłam się i ukończyłam drugi hafcik w SAL-u z Corikamo przed ostatecznym terminem czyli 21 maja. Na blogu Klub Twórczych Mam trwa jeszcze zabawa i kto ma czas może jeszcze, któryś obrazek wyhaftować. Bałam się, że nie wyrobię się w terminie, bo trochę zwaliło się mi na głowę. Do tego wyjazd na święta do domu i powrót oraz choróbsko, które ostatnio często mnie dopada. Jednak mimo osłabienia, poświęciłam kilka godzin w nocy i mój smoczek jest gotowy. Dodatkową trudność sprawiły mi kolory, niektórych nie posiadałam, więc dobrałam mulinę z resztek jakie aktualnie przy sobie miałam.Wiem, że niektóre kolory może nie za bardzo pasują, ale myślę, że organizatorki SAL-u przymkną na to oko.
Użyłam kanwy 16 ct i krzyżykowałam dwoma nitkami mulin różnych firm.
Tutaj smoczek jeszcze bez konturów.
Moją pracę zgłaszam do zabawy u Moniki "Wymiatamy resztki", ponieważ hafcik powstał z resztek mulin.
Smoka zgłaszam również do :Small SAL 2019"

44 komentarze:

  1. super są te Wasze smoczki, takie przytulaśne. I dobrze, że z resztek, je też trzeba użyć, a do małych haftów nadają się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś fajnego do dziecięcego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne malenstwo! Ja tam tego niedopasowania kolorystycznego nie widzę, ale autor zwykle jest bardziej krytyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki dobrałaś idealnie! Śliczny smoczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny, uroczy smoczek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuniu wyszedł Tobie śliczny! Słodziak z niego :) Buziaki i dużo zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiające zawsze jak kontury dodają wyrazu. Ślicznie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontury bardzo lubię, po mimo, że są czasochłonne bo nadają wyrazistości haftom.

      Usuń
  8. Uroczy smoczuś.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniusi smoczek, Izabelko pięknie jest wykonany a kolorki super :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jadziu. Ja również przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  11. ślicznie, gratuluję Ci ukończenia pracy

    OdpowiedzUsuń