niedziela, 12 maja 2019

43. Sielski bukiet.

Witam w majowy, piękny dzionek :)
Dzisiaj przypomniałam sobie o pewnym kwiatowym obrazku, który wykonałam jakieś siedem lat temu. Wzór "Sielski bukiet" miałam z gazety "Hafty Polskie"i wyhaftowałam go na kanwie 14 ct muliną Ariadna. Nie pamiętam ile nitek użyłam a nie mam jak sprawdzić bo obraz wisi u jednej niemieckiej pani w Monachium.
Od tygodnia zaczęłam wyszywać jeden z trzech religijnych obrazów, które zamówił u mnie dobry znajomy. Będę miała co robić przez cały rok. Rozpoczęłam od portretu Jana Pawła II. Mam nadzieję, że podołam swoim planom i zamierzeniom.
Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze. Dają mi one wiele motywacji i sił do dalszego tworzenia.Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam uściski.

54 komentarze:

  1. Prześliczna praca i te super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, mnie też podobają się kolory.
    Mam pytanie ,czy obrazy wyszywasz półkrzyżykami jak zalecają projektanci ?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko zdarza mi się trafiać na wzory z półkrzyżykami. Jednak, gdy takie mi się trafiają to staram się je robić. Teraz własnie w obrazie Jana Pawła II trafiłam w oku na dwa półkrzyżyki w dwóch kolorach i zastosowałam go w swojej pracy.

      Usuń
  3. Prześliczny obraz :) i pewnie wiele pracy przy nim miałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio. Ten obraz szybko się mi haftowało.

      Usuń
  4. Przepiękny obraz, podziwiam ilość postawionych krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło jest wrócić do swoich dawnych prac i przypomnieć sobie tamte zmagania z materią... Jestem ciekawa zamówionych obrazów religijnych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedalekiej przyszłości pochwalę się postępami w pracach nad obrazami.

      Usuń
  6. Moja mama lubi wyszywać takie obrazki

    OdpowiedzUsuń
  7. Maki i chabry zawsze będą mi się kojarzyć z wakacjami u dziadków... jak malowniczo w polach obsianych zbożem wyglądały :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiet przepiękny, trzymam kciuki za hafty dla znajomego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię wyszywać bukiety kwiatów - przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, wyobrażam sobie ile to pracy :) kwiaty są ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu, piękny i naprawdę bardzo sielski bukiet.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny obraz nad którym musiałaś spędzić sporo czasu, podziwiam za haftowane dużych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu. Ja za to podziwiam Twoje wszechstronne prace.

      Usuń
  13. Lubię takie prace! Śliczny Izuniu.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Izuniu, piękny obrazek! pozdrawiam cieplutko, bo u nas pada i pada...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Izuniu obraz świetny!!! Na pewno uda się Tobie wyhaftować i te religijne :)) Wierzę w Ciebie kochana :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko idzie mi papież ale myślę, że powoli go zrobię.

      Usuń
  17. Piękny. Podziwiam Twoje prace, dużo godzin, dużo xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazek wyhaftowałam naprawdę szybko. Chyba zajęło mi to miesiąc.

      Usuń
  18. Wspaniały obraz. I od razu zrobiło się bardziej majowo.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Karolinko i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  19. Ja wymiekam przy czymś takim tylko to oglądając. Nie zrobiłabym podobnego i za milion złotych ;-) Nie umiem, nie te palce, nie ten talent więc duży szacunek dla Ciebie Izo, że potrafisz tak tworzyć :-)

    OdpowiedzUsuń