środa, 24 kwietnia 2019

40. Serdeczne podziękowania.

Witam pieknie po Wielkanocy.
W wielki czwartek wróciłam do domu i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu czekały na mnie cudowne kartki z życzeniami a nawet upominki.
Taką piękną kartkę otrzymałam od Marzenki z bloga Świat Cieni
Ta karteczka jest od Agaty z bloga Krzyżyk do krzyżyka
Urocza kartka z zajączkami i pyszne herbatki otrzymałam od Joasi
Te dwie kartki i mega niespodzianka przyleciała do mnie od Jadzi z bloga Sercem tworzone. Jak otworzyłam przesyłkę to nie mogłam aż uwierzyć w swoje szczęście.
Ostatnia kartka jest od Ani mojej Fejsbukowej hafciarskiej koleżanki.

44 komentarze:

  1. Izabelko, piękne kartki otrzymałaś. Album Jadzi to coś wspaniałego, zdradzę Ci, że wiedziałam, iż trafi do Ciebie:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz dochować tajemnicy. Album jest dla mnie jak relikwia, ciągle go podziwiam i oglądam.

      Usuń
  2. Nie umiem wybrac,ktora najladniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki :-) Uff, myślałam, że to już urodzinowe. A ja jestem w trakcie jej robienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma strachu, myślę, że zdążysz. Ja w domu będę dopiero po połowie czerwca i wtedy będę podziwiała Wasze kartki.

      Usuń
    2. Moja już dawno wysłana 🙂

      Usuń
    3. Dzisiaj jakaś dotarła bo mąż mówił. Jak wrócę do domu to wszystko z namaszczeniem posprawdzam :)

      Usuń
  4. Śliczne karteczki :) pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kartki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu śliczne karteczki dostałaś :)) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Izuniu piękny album od Jadzi dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja dziękuję za pamięć i Twoją cudowną kartkę.

      Usuń
  9. Wspaniałe niespodzianki czekały na Ciebie Izuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dowody sympatii!
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki otrzymałaś, to takie miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki ale ta ostatnia zdobyła moje serce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kartki, uff już myślałam że pomyliłam daty i się spóźniłam z kartką urodzinową.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tych pięknych karteczek..super

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemnie dostawać karki :) Szkoda, że zwyczaj ich wysyłania zamiera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie dziwię się, że coraz miej kartek wysyłamy. Poczta Polska robi wszystko by nikt kartek nie wysyłał. Te ich podwyżki są przerażające.

      Usuń
  18. o matko :) Piękne każda inna- wszystkie super

    OdpowiedzUsuń