sobota, 18 maja 2019

45. Złapałam licznik u Teresy

Jeszcze w marcu udało mi się "złapać licznik" 150 000 u Teresy z bloga TERESA - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików .
W nagrodę otrzymałam bon do sklepu internetowego Na Strychu o wartości 50 zł. Bardzo ucieszyłam się z tego prezentu i błyskawicznie dokonałam zamówienia.Tak wyglądała moja nagroda:
Chcę robić kartki , więc wybrałam pakiet 50 baz do kartek wraz z kopertami.
Zaciekawiły mnie bazy z okienkiem, więc zamówiłam pakiet 10 sztuk baz z kopertami.
W prezencie za dokonane zamówienie dostałam od sklepu Na Strychu cztery tekturki ozdobne:)
Kochana Tereso, jeszcze raz dziękuję za tą bardzo trafioną nagrodę.

34 komentarze:

  1. Gratuluję nagrody :) super zakupy zrobiłaś :) teraz czekam na Twoje kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję,ja także czekam na efekty nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :-) Bazy z okienkami są idealne do kartek z haftami, dostałam kilka takich kartek świątecznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę szczęście się uśmiechnęło a dla kreatywnej osoby taki pakiet to skarb. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Izuniu :)). Gratuluję!! Już jestem ciekawa Twoich kartek :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nagroda! Gratuluję i czekam na kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niedługo się jakimiś kartkami pochwalę.

      Usuń
  7. Gratuluję i jestem ciekawa nowych prac.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, super prezencik sobie sprawiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej !Fajne zakupy sobie zrobiłaś.
    PS -przesyłka dla Ciebie w drodze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno piękne kartki z tego powstana

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej! pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  13. Gratuluję nagrody :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspinalnie! Super zakupy. Kibicuję Twoim kartkom i czekam na kolejne cuda 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń