czwartek, 16 maja 2019

44. Kartki z bukietem kwiatów.

Dzień dobry kochani :) Czytam na Waszych blogach, że u Was nic tylko pada i pada. U mnie jest odwrotnie, świeci słońce ale...jest zimno i wietrznie. W nocy 13, 14 i 15 maja temperatura w nocy spadła do -2. Nie wiem co to będzie, czy drzewka owocowe i krzewy na tym nie ucierpią.
Na poprawę humoru przedstawiam Wam dwie kartki wykonane haftem matematycznym.
Nawet mojej Sisi jest zimno i uwielbia jak otula się ją kocykiem. Uśmiałam się z tego zdjęcia bo wygląda jak babuleńka ;)

48 komentarzy:

  1. Ciekawa rzecz ten haft matematyczny. ładne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki Izo :) piesek taki słodziak :-)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wyszywane prace ;0) PIESIO wyglada słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, a szczególnie podoba mi się ta w niebieskim kolorze (może dlatego, że to jeden z moich ulubionych kolorów). Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam głaski dla słodkiej Babuleńki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izka u mnie dopiero drugi dzień pada więc nie narzekam bo potrzebujemy tego deszczu. Nie lubię kiedy jest zimno a deszczu nie ma, taka pogoda mnie dobija.
    Piękne karteczki a sunia jest słodka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż Ty zadowolona jesteś z deszczu. Mąż do mnie dzwoniąc też narzeka bo u niego ponad tydzień pada.

      Usuń
  6. Bardzo ładne karteczki:-) Piesek przeuroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuś, jak kartki zrobiłaś super, tak dzisiaj zdjęcie Twojego psiaka je przyćmiło :)
    Ja kocham pieski i każde takie zdjęcie słodziaka jest dla mnie numerem jeden. Śliczną masz tą swoją kruszynkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że wolisz pieski oglądać.Ja dla Sisi głowę straciłam. Zresztą cała rodzina.

      Usuń
  8. Piękne te kartki,takie delikatne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać Jadziu. Pozdrowienia przesyłam.

      Usuń
  9. Kartki są śliczne:) I ten cudny haft. Psiak jest cudowny, już za chwilę będzie mu ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się moje kartki podobają.

      Usuń
  10. Faktycznie zimny maj mamy tego roku i nie dziwi mnie,że psinka otuliła się kocykiem;)) Ładne kartki poprawiają humor :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi i będzie już ciepło.

      Usuń
  11. Śliczne karteczki,myślę że pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przy nich posiedziałam, ale bardzo lubię haft matematyczny.

      Usuń
  12. Izuniu, karteczki bardzo mi się podobają.
    Może w końcu zrobi się cieplej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zapowiadają ocieplenie, więc jest nadzieja na lepszą aurę.

      Usuń
  13. Piękne kwiatki wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki :-)
    Gdy mi zimno to też podobnie się opatulam :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocyk mam zawsze przy sobie, zwłaszcza, gdy robótkę mam w rękach.

      Usuń
  15. Świetny haft matematyczny. W ogóle podziwiam ludzi, którzy wykonują karteczki tą techniką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki bardzo udane. Lubie oglądać haft matematyczny. A zdjęcie psinki w ramkę i na ścianę, genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu a u mnie właśnie teraz jest burza - taka poranna. Hafty śliczne, bardzo ładne kartki :)). Ale piesek to istny słodziak :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych miejscach wypatrują deszczu a na podkarpaciu pada bez umiaru.

      Usuń
  18. Ale słodziachny piesio :)
    Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie lubiłam matematyki, haha. Dlatego wolę papier i foamiran ;-)
    Piękne karteczki, delikatne, skromne...

    OdpowiedzUsuń