poniedziałek, 27 maja 2019

49. Kolejna kartka matematyczna.

Witam serdecznie :)
Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną moją kartkę wykonaną haftem matematycznym. Zobaczyłam wzór na Pinterest i tak mi się spodobał, iż po mimo niewyraźnego schematu postanowiłam sobie, że ją i tak zrobię. Zawzięta jestem, więc kartka powstała. Ciekawa jestem co o niej myślicie.
Dziękuję Wam z całego serca za tak liczne odwiedziny i wszelkie komentarze. Dla mnie każde Wasze słowa, które zostawiacie pod moimi postami są dla mnie niezmiernie ważne i inspirujące :) Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że wróciłam do blogowania i mogę być tu z Wami :)

56 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka Izko. Masz talent do tego haftu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się cieszę, że znowu z nami jesteś :-) Wzór piękny, a że ostatnio mam fazę na kolor pomarańczowy, to kartka podoba mi się jeszcze bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa napisane przez moją mistrzynię to dla mnie największy komplement.

      Usuń
  3. Izka i ja się ciesze że jesteś z nami:-) Kartka śliczna, fajny ten wzorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna radosna praca :) Urodzinowe serdeczności :) uadało Ci się spełnic urodzinowe marzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecną chwilę dostałam 15 kartek. Do czwartku jeszcze jest kilka dni. Nieraz poczta też dostarcza je z opóźnieniem, więc będę jeszcze czekać z publikacją kartek urodzinowych do następnego tygodnia.

      Usuń
  5. Zarówno ta jak i ostatnia bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się bardzo podoba ten wzór,sliczna kartka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!!! Rzeczywiście piękny wzór :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, podziwiam zawsze wykonanie haftem, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za cierpliwość,super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft Izo, śliczna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wzór i śliczna kartka, fajnie CI ten haft matematyczny wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka prześliczna :-) Pełna uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wzory wybierasz, chociaż bardzo wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszła Ci ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczka :) tak to z tymi wzorkami jest człowiek zobaczy i musi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka . Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna karteczka,aż mi się zamarzyło coś matematycznego wyhaftować :-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Izuniu, kartka jest przepiękna - podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieustannie zachwycam się tymi Twoimi haftami matematycznymi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Izo, w Twoich progach po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni ;) Karteczka cudowna, haft matematyczny potrafi być czarujący. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna karteczka i piękny wzór kwiatowy! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na szczęście haft matematyczny ma to do siebie, że nawet trochę niewyraźny schemat nie stoi na przeszkodzie! Zawsze można pokombinować po swojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, u mnie to przeważnie kombinowanie, hi, hi...

      Usuń