środa, 22 maja 2019

47. Upominki i nagrody.

W ostatnim tygodniu otrzymałam kilka mega cudownych przesyłek. Nie wiem czy aż mam takie szczęście w zabawach blogowych, ale ostatnio passa na pewno jest przy mnie.
Od Beatki z bloga My kobiety otrzymałam fantastyczny upominek za zostanie jej 250 obserwatorem.Przyleciała do mnie chusta w pastelowych, moich kolorkach oraz książka, której jeszcze nie czytałam. Była jeszcze kartka ale nią pochwalę się znacznie później, bo jest z innej okazji.
Beatko dziękuję za ten wspaniały prezent. Bardzo doceniam Twoje starania by mi dogodzić z kolorami. Będę tę chustę z dumą nosiła.
Kolejne szczęście spotkało mnie na blogu TERESA - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików . Teresa prowadzi u siebie kurs haftu krzyżykowego i nagradza zawsze jedną osobę, która skomentuje jej post. Ja zostałam wyróżniona już w drugiej części kursu i zobaczcie jakie cudeńka otrzymałam.
Zestaw do haftu z ramką, przedstawiający uroczy domek, obcinacz do nitek i zestaw igieł.Same przydatne akcesoria, niezbędne hafciarce. Tereniu bardzo dziękuję Ci za te trafione upominki.
Asia z bloga Asikowy Kącik w Dniu Kobiet zorganizowała u siebie Candy. Miałam to wielkie szczęście w nim wygrać. Moja radość była tym bardziej ogromna, bo przygotowała fantastyczne nagrody.Oto one, jednak przepraszam za zdjęcia. Córki robiły je naprędce i odwaliły fuszerkę. Nie mogłam się doprosić o lepsze foty. Po powrocie do domu podmienię zdjęcia na ładniejsze.
Naczynie ceramiczne o długości wew. 11 cm i szerokości wew. 8 cm . Niestety jedno z dwóch jest całe, gdyż Poczta Polska nie spisała się i uszkodziła w trakcie transportu drugie.
h
Piękna świeczka zapachowa w kształcie kaktusa. Och jak ja uwielbiam takie świeczuszki :)
Misternie spleciony wiklinowy stojak na biżuterię. Córka młodsza go zarekwirowała i będzie go używała.
Fajne i przydatne kosmetyki:kremowy żel pod prysznic, żel micelarny do mycia twarzy i oczu oraz suchy szampon i próbka perfum.
Pyszne owocowe herbatki, które piję hektolitrami :)
Joasiu otrzymałam rewelacyjnąłą przesyłkę od Ciebie, za którą z całego serca Ci dziękuję. Wszystko bardzo mi się podoba i na pewno wykorzystam.
Uff !!! Chyba po raz pierwszy z mojego postu wyszedł serialowy tasiemiec. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i mogliście uczestniczyć w moim szczęściu.

62 komentarze:

  1. Gratulacje :) super nagrody otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne nagrody ,życzę Ci aby to szczęście trwało nadal.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałam się jak mogłam 😉 super, że niespodzianka Ci się podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, niespodzianka jest wspaniała i bardzo mi odpowiada.

      Usuń
  4. Szczęście Ci sprzyja.:) Gratuluję, dostałaś wspaniałe niespodzianki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) mnóstwo wspaniałosci dostałąs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!! Świetne nagrody:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiego szczęścia, oby przy Tobie było jak najdłużej. A prezenciki dostałaś fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moc prezentów przyleciało do Ciebie :) Kolorki dobrałam tak do chusty , aby do wielu rzeczy pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko jest cudownie idealna. Uwielbiam stonowane kolory a zwłaszcza szarości. Pytanie tylko czy córka mi ją odda, hi, hi....

      Usuń
  10. Gratulacje! Świetne upominki.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu piękne prezenty do Ciebie trafiły :)) Gratuluję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :). Oby tak dalej :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie zostałaś obdarowana! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to ci sie poszczęściło,ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty dostałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Izabelko, cieszę się razem z Tobą. Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wszystkich tych wspaniałości. Oj, cieszy, gdy nam szczęście dopisuje. Niech więc Cię nie opuszcza :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście, farcik się Ciebie trzyma ostatnimi czasy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Izuniu super upominki otrzymałaś, to takie miłe :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Izuniu, takim szczęściem to trzeba cieszyć się ile dusza zapragnie :)
    Przyjechało do ciebie same dobrodziejstwo. Widać, że dziewczyny włożyły wiele serca, by sprawić ci radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację podarunki dostałam przepiękne i z duszą.

      Usuń
  23. Wspaniałe upominki otrzymałaś Izuniu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podarunki to radość dla dwóch osób dla obdarowanego i darczyńcy coś w tym jest:) Obcinacz do nici nawet nie wiedziałam ,że coś takiego jest jak widać i ja skorzystałam bo teraz już wiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tyle lat zajmuję się haftem i co chwilę uczę się czegoś nowego.

      Usuń
  25. Gratuluję, wspaniałości dostałaś 🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że bardzo z trafienia. Szkoda tylko tego jednego naczynka:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, najważniejsze, że chociaż jedno dotarło w całości. Strasznie uwielbiam w kuchni takie naczynia.

      Usuń
  27. Wow! Same wspaniałości i niech ta dobra passa trwa 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń