czwartek, 30 maja 2019

51. 40 urodziny ;)

Witam serdecznie :)
Dożyłam tego dnia i dzisiaj skończyłam czterdzieści lat. Trochę dziwnie się z tym czuję, ale chodzę z podniesionym czołem.Chciałabym z całego serca podziękować Wam za piękne kartki i cudne życzenia, które do mnie jeszcze napływają. Oby się wszystko co mi życzycie spełniło. Na obecną chwilę dostałam 34 kartki. Dla mnie to wielki sukces. W całym swoim życiu nie dostałam tylu kartek jednocześnie na moje urodziny. Dlatego ten dzień uważam za bardzo wyjątkowy i czuję Waszą obecność. Dziękuję, że jesteście!!!
Z okazji urodzin przyjdzie do mnie świętować ten dzień kilka osób po mimo, że jestem daleko od domu. Dlatego wczoraj i dzisiaj spędziłam na pieczeniu.
Eierlikörtorte
Tort truskawkowy :)
Dwa rodzaje mufinek: czekoladowe i cytrynowe. Mam nadzieję, że będą smakować.
Goście troszkę wstydliwi ale mili.
Nie ma mnie na zdjęciu ale zapewniam, że jestem obok :) Całusy i uściski dla Was.

70 komentarzy:

  1. Radosnego świętowania !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkiej pomyślności! Przepraszam, że się spóźnię z kartką, ale dopiero jutro dotrę na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Na kartkę poczekam cierpliwie :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego.Same smakowitosci przygotowalas:-) az mam chec skosztowac muffinki cytrynowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci się szczęści, niech Ci się darzy, niech Ci się spełni to o czym marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izka, wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuś wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń!!!
    Moja karteczka dotrze ale z opóźnieniem, dopiero na pocztę zaniosłam-wybacz ale wcześniej nie dałam rady. Mam nadzieję że gdy wrócisz do domku wszystkie kartki sprawią Ci wielką radośc. Buziaki i miłego świętowania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka może być jak najbardziej później, bo tak jak mówisz, zobaczę je dopiero w czerwcu.

      Usuń
  7. Na tort to ja wpadam ;P Dużo szczęścia kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie zmieściłam się w czasie, żeby wysłać Ci kartkę - przepraszam - i dlatego tu życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elunia. Nic się nie stało. Ja i tak będę dopiero w domu 23 czerwca, więc jeśli chcesz to możesz wysłać. Nacieszę kartką oczy po powrocie do domu.

      Usuń
  9. mam nadzieje że spełniło sie twoje marzenie o czterdziestu kartkach,jeszcze raz ci życzę sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale kartki jeszcze przychodzą i wiem, ze kilka będzie spóźnionych , więc czekam cierpliwie jeszcze.

      Usuń
  10. Spełnienia marzeń i samych słonecznych dni.Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Izuniu!
    Wypieki bardzo apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat! - chociaż może byś nie chciała ;) Szkoda, że tak daleko do tych łakoci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co najlepsze życzę Ci by spełniły się twoje najskrytsze marzenia .
    https://www.youtube.com/watch?v=VeWHiCKti5E

    OdpowiedzUsuń
  14. to chyba lepsza wersja ;) https://www.youtube.com/watch?v=YkXwfUhCWTA&list=RDYkXwfUhCWTA&start_radio=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze życzenia Izuniu. Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że moja kartka dotarła. Pyszne słodkości przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarła Twoja kartka i bardzo za nią oraz życzenia dziękuje.

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego!!! Spełnienia marzeń i zdrowia!!!
    Uściski gorące :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Izuś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwiec już niedługo :)
    Dużo radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego. Świętuj kochana i ciesz się życiem 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. 100 lat Izuniu!!! Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze raz wszystkiego dobrego Izo.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Izuniu, wszystkiego co najlepsze i samych pięknych chwil w blogosferze, ale i nie tylko, i oczywiście dużo, dużo zdrówka, bo bez niego ani rusz ;) Słodkości wyglądają obłędnie! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy u kogoś na blogu przeczytałam o Twoim marzeniu, to zapisałam sobie, że ten dzień 40-tych Urodzin, to 28 maja. Potem gdzieś dopatrzyłam się 31 ,dlatego dzisiaj jestem. No i spóźniłam się, bo okazuje się, że to 30. Postaram się zapamiętać by za rok się nie spóźnić. Wypieki wyglądają wspaniale, aż żal, że ich nie spróbuję. STO LAT !!! POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się Iwonko. Najważniejsze, że o mnie myślałaś.

      Usuń
  25. Wszystkiego najlepszego :-) Ale mi narobiłaś smaka tym ajerkoniakowym tortem :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń i dalszej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego i niech spełnią się marzenia oraz napływające życzenia. :)
    Smakowitości takie, aż ślinka cieknie. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego 🥫🥫🎁 apetycznie wszystko się prezentuje. Imprezka na pewno się udała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Izubiu, mnostwa radości z kazdego dnia, zdrowia i spełnienia marzeń! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego,mam nadzieję że moja karta doszła :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnione ale szczere sto lat i moc urodzinowych uścisków !!!

    OdpowiedzUsuń