piątek, 5 kwietnia 2019

35. Kurczaki na kartkach wielkanocnych.

Witam serdecznie.
Po kilku dniach pięknej wiosny u mnie powróciła zima. Cały dzień sypał śnieg i wszędzie było biało. W miejscowości oddalonej ode mnie o 19 km ale położonej trochę wyżej, spadło 20 cm śniegu. Zrobiło się zimno, mokro i nieprzyjemnie, aż strach wychodzić z domu.Najwyraźniej zima nie chce odpuścić i miesza.
Dzisiaj pochwalę się dwoma wielkanocnymi karteczkami z uroczymi kurczaczkami. Wzory znalazłam w jednej z gazet Igłą Malowane.
Hafty wykonałam na kanwie 16 ct, dwoma nitkami muliny Ariadna.
Chciałam również przypomnieć o Moim Marzeniu na 40-te urodziny, które są końcem maja. Jeśli ktoś może sprawić mi radość w tym dniu swoją kartką to zapraszam. Szczegóły znajdziecie tutaj: Moje Wielkie Marzenie

52 komentarze:

  1. Świetne kurczaczkowe kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie te kurczaczki wyglądają na kartkach.
    Pozdrawiam cieplutko ... tym bardziej cieplutko, że u Ciebie zimno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jakie zaskoczenie jak rano wstałam a okno dachowe było zasypane? Szok przeżyłam.

      Usuń
  3. Izuniu kartki śliczne!!! O rany współczuję tego śniegu, ale może to juz ostatki :) Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zapowiadają poprawę pogody, więc jest nadzieja.

      Usuń
  4. Śliczne i radosne karteczki! Kurczaki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kurczaczki:) Piękne kartki :)
    A u nas prawdziwa wiosna, wczoraj w cieniu było 19 stopni :) a w słoneczku, aż miło posiedzieć, dlatego rozpoczęliśmy sezon grillowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie grilla zapalę dopiero po świętach. Będzie i u mnie w końcu ciepło.

      Usuń
  6. Urocze hafciki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie kurczaki :) A u nas cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu zazdroszczę słoneczka oraz pięknej i ciepłej pogody.

      Usuń
  8. Kurczaczki to bardzo wdzięczny motyw na kartkach wielkanocnych .Twoje kartki są śliczne !
    Pozdrawiam i zyczę wiosennego słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wielkanocne prace :) słoneczko posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj śnieg wiosną denerwować ale to już zapewne ostatnie podrygi zimy. Śliczna kartka z kurczakiem jak słoneczko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabelko, przeurocze te kurczaczki i piękne karteczki.
    U mnie na szczęście wiosna:)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, wkońcu i ja doczekam się tej wiosny.

      Usuń
  13. Śliczne kurczaczki, pięknie się prezentują na kartkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze hafciki i śliczne kartki.
    Słoneczko ślę ☀
    Uściski Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne hafty, piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze hafciki i cudne karteczki! Śnieg? U mnie na szczęście wciąż słonecznie, chociaż deszcz by się przydał.
    Miłej niedzieli Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście śnieg był tylko niecałe dwa dni, ale teraz pada i zimno jest.

      Usuń
  17. O kurcze, śnieg? Chociaż z drugiej strony jest dopiero kwiecień i wszystko jest możliwe.
    Kurczaczki są wspaniałe, słodziaki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ta pogoda zaskoczyła nas na maksa. Pozdrawiam Karolino.

      Usuń
  18. Niech się spełni Twoje marzenie. A śnieg, wprost niewiarygodne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te kurczakowe słodziaki :) Pozdrawiam baaardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń