poniedziałek, 8 kwietnia 2019

36. "Sikorki na kwitnącej wiśni"

Witam serdecznie :)
Zestaw do haftu "Sikorki na kwitnącej wiśni" otrzymałam w prezencie za zamówienie rocznej prenumeraty czasopisma Kram z robótkami. Uwielbiam takie kolorowe wzorki, więc szybko go wyszyłam. Po wyhaftowaniu rozmiar obrazka to 18 x 24 cm. Rameczkę sama kupiłam i hafcik oprawiłam.Podczas odwiedzin tak spodobał się pewnej znajomej, że go ode mnie odkupiła. W galerii mam tylko takie zdjęcie, gdzie w szybie coś się odbija, ale haft jest widoczny.
Wiosna na szczęście wróciła, ale nadal jest chłodne i ostre powietrze. Magnolie i inne drzewka owocowe na szczęście nie ucierpiały. Pozdrawiam wiosennie i życzę miłego tygodnia.

52 komentarze:

  1. Hafcik jest przepiękny :) też niedawno wyszywałam ten wzór z zestawu, ale u mnie sikorki jeszcze czekają na oprawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik,ja dawno temu umieściłam go na podusi :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten hafcik :) sikorki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hafcik na rozpoczęcie wiosny !Nie dziwię się że tak się spodobał.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny hafcik, każdemu by się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny haft, Izabelko, bardzo lubię sikorki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca! Super dobrałaś ramkę i passe-partout :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny hafcik, w dodatku z moimi ulubionymi modraszkami.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te sikoreczki , podziwiam cierpliwość i kunszt wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te sikorki są prawie jak żywe.
    Brawo Izo!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny obrazek:)))ja kiedyś zbierałam wszystkie gazety z haftami i jakoś przez sentyment nie potrafię się ich pozbyć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam haftować z gazetowych wzorów. Są dla mnie najczytelniejsze i wygodne.

      Usuń
  12. Piękny hafcik, więc nic dziwnego że się znajomej spodobał:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło naprawdę przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft Izunu :)) Taki radosny i wiosenny :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft :D gratuluję talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft, obrazek wygląda cudownie, ten Twój talent :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny hafcik. Również obdarzyłam o miłością od pierwszego wejrzenia i jak wrócę do haftowania, to na pewno wyszyję 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham te małe ptaszeczki. Całą zimę je dokarmiam, a one z wiosną odwdzięczają mi się:)
    Masz w sobie pokłady cierpliwości i moc umiejętności w tak precyzyjnym stawianiu krzyżyków:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa, które motywują mnie do tworzenia nowych prac.

      Usuń
  19. Idealny haft, boska kolorystyka. Bardzo miło się patrzy, zaraz chce się uśmiechnąć. :)))

    OdpowiedzUsuń