wtorek, 16 kwietnia 2019

39. Moje wielkanocne kartki.

Witajcie :)
Nie wiem jak Wy ale ja nie mogę się już doczekać świąt. Wielkanocne święta są moimi ulubionymi i kocham wszystko co jest z nimi związane. Najbardziej chyba lubię wyskrobywać wzorki na jajkach,które wcześniej gotuję w łupinach cebuli. Tak uczyła mnie babcia i ja trzymam się tej tradycji.
Udało mi się odszukać w archiwum FB kilka moich kartek wielkanocnych, które wykonałam haftem krzyżykowym. Wykonane zostały na kanwie 16 ct muliną Ariadna.
Ciekawe czy macie już wszystko przygotowane do świąt i ozdobione domy? Ja w czwartek wreszcie zawitam do domu, więc będę wtedy wszystko ozdabiać.

70 komentarzy:

  1. Co tu dużo mowić tez lubię te świeta akarki cudeńka ciesza oko jak widać nawet mimo uplywu czasu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko. Czyli nie jestem odosobniona z wielką miłością do Wielkanocy.

      Usuń
  2. Niby maleńkie hafciki ale jakie pracochłonne .Podobają mi się te rameczki z falistej tasiemki bardzo pasują do wykończenia małego haftu.Urocze karteczki !
    Życzę Ci kochana miłego ,świątecznego pobytu w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu, już nie mogę się doczekać. Jednak jutro przede mną około 20 godzin podróży.

      Usuń
  3. Ta z palemką jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznotki :) ja też z babcią skrobałam jajka w cebuli gotowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Agnieszko, że bez skrobanych jajek dla mnie nie byłyby święta świętami.

      Usuń
  5. Rewelacyjne karteczki!
    Koniecznie pokaż te skrobane jajka!
    szczęśliwej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dzięki. Jeśli nie zapomnę sfotografować to pokażę moje jajka.

      Usuń
  6. Izuniu bo to są piękne i kolorowe święta!:)) Któż nie lubi kurczaczków, zajączków i baranków :)) Kartki śliczne, jak zawsze zresztą :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej kocham Wielkanoc i nic tych świąt u mnie nie przebije.Lubię Boże Narodzenie ale Wielkanoc dla mnie ma bardziej uroczyste znaczenie.

      Usuń
  7. Ja jednak bardziej wolę Boże Narodzenie, ale wielkanocne mają tę przewagę, że są w najpiękniejszej porze roku. U mnie jeszcze dużo do zrobienia, ale na pewno dam radę, a jeśli czegoś nie zrobię to nic się nie stanie;) Też jako dziecko, a później młoda mężatka skrobałam wzorki. Teraz gotuję w cebuli, ale później wkładam w szydełkową koszulkę;)
    Piękne karteczki przygotowałaś!
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż stara się mi pomóc we wszystkim w czym może, więc we dwoje myślę, że wyrobię się ze wszystkim.

      Usuń
  8. Fajne karteczki:-)
    Ja wolę Boże Narodzenie, ale każda okazja do spotkań i dawania prezentów jest dobra;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też jest miłośnikiem Bożego Narodzenia.

      Usuń
  9. Niestety, nie mam zdolności pisankowych. Teraz pierwszy raz zrobiłam steropianowe jajo, dla osoby, co do której mam pewność, że ucieszy się pomimo wszelkich jego niedoskonałości. Urocze są te wyszywane przez Ciebie kurczaczki. I takie radosne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pisanki są przeciętne ale cieszą takie własnoręcznie wyskrobane.

      Usuń
    2. Zdrowych, radosnych, rodzinnych świąt Ci życzę kochana Izo

      Usuń
  10. Sliczne i słodkie hafciki i piękne karteczki 😊 powoli porzadkujemy mieszkanie,ale pogoda wcale nie nastraja,brr...ta największa praca pieczenie i pitraszenie jeszcze przede mną . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za gotowanie wezmę się od czwartku wieczorem albo od piątku. Zależy to jak bardzo będę wykończona po podróży.

      Usuń
  11. Urocze karteczki.:) Sporo jeszcze zostało do zrobienia, dekoracje jeszcze niegotowe, bo nie będzie ich wiele, więc spokojnie dam radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę chciała udekorować dom w czwartek o ile dam radę.Na szczęście córka umyła okna i drzwi a mąż poomiatał kąty.

      Usuń
  12. Izabelko, przepiękne kartki. Też najbardziej lubię święta Wielkanocne, niosące w sobie tyle radości i nadziei.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też mam uczucie radości, gdy nadchodzi Wielkanoc i budzi się przyroda do życia naokoło.

      Usuń
  13. Izunia piękne haftowane karteczki, u nas wszystko też powolutku zbliża się do świętowania, zostało upiec jakieś smakołyki, ugotować coś pysznego i nastawić się duchowo na tak ważne święto. Uściski, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli u Ciebie do zrobienia to co i u mnie , hi, hi... Same najgorsze i najtrudniejsze czyli gotowanie z pieczeniem.

      Usuń
  14. Podziwiam Cię za to skrobanie jajeczek, ja poprzestaję tylko na gotowaniu w łupinkach cebuli :) Zdobić będę od jutra, choć zielone gałązki, forsycję i bazie w domu już mam. Karteczki jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajka w tym roku wyjątkowo skrobała sama Daria- starsza córka.

      Usuń
  15. Śliczne kartki. My też już przyozdobiliśmy dom. Teraz będziemy zdobić jajeczka ale skrobanych nie potrafię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kartki są niesamowite! Chyba najbardziej urzekła mnie ostatnia! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kartki :) My w domu dbamy o stronę duchową. Reszta to dodatki. Dzielimy się obowiązkami i szybko wszystko robimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ma Ci kto pomagać. U mnie z pomocą ciężko, sama wszystko przeważnie robię.

      Usuń
  18. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rodzinnych, radosnych i pełnych pokoju świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne! Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe karki, cudowny haft. Radosnych Świąt 🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych wesołych rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubię Wielkanoc bo jest taka radosna, słoneczka po szaro-burej zimie i haftowane karteczki na Wielkanoc tez lubię robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz takie same upodobania do Wielkanocy :)

      Usuń
  26. Świetne karteczki :)
    Takie tradycje to super zabawa i miło spędzony czas ^_^

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna gromadka karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja chyba jednak wolę Boże Narodzenie. Jakoś dla mnie są to święta bardziej uroczyste, bogatsze, bardziej rodzinne. Może że względu na to, że trwają dłużej?
    Fajne, wesołe karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz jak mój mąż i córki. Oni uwielbiają Boże Narodzenie.

      Usuń
  29. Piękna robota, po oraz kolejny podziwiam - rewelacja

    OdpowiedzUsuń