sobota, 13 kwietnia 2019

38. Wielkanocne kartki z zajączkiem.

Witam serdecznie w sobotni dzień, który przywitał mnie słoneczkiem.Jak widzę taki dzień to aż się chce żyć. Mam wtedy masę energii i zapał do pracy.
Dziś przedstawiam dwie wielkanocne kartki z wzorami króliczków, które znalazłam na Pinterest.
Hftowałam na kanwie 14 ct, trzema nitkami muliny starej firmy Odra. Sama dobierałam kolory według uznania.
Pozdrawiam Was serdecznie, życząc miłej soboty i niedzieli. Dziękuję za każde słowo jakie u mnie zostawiacie i Waszą obecność.

62 komentarze:

  1. Piękne wzory wybrałaś, urocze te zajączki :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zajączki w sam raz pasują do kartek wielkanocnych.
    A u mnie prószy śnieg Taka to kwietniowa wiosna.
    Życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elżusiu. U mnie też zapowiadają śnieg a o porannym słoneczku nie ma już śladu.

      Usuń
  3. Obie piękne. Drugiego kiedyś haftowałam.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki - zajączki urocze.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze słoneczkiem ale ziiiimno! Mnie się te pisanki na kartkach podobają bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I od razu zrobiło się świątecznie :) Podziwiam nieustannie twoje zdolności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, szczególnie ten pierwszy zajączek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy zajączek w różnych odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci moje hafciki do gustu.

      Usuń
  9. Ojej, ile to czasu trzeba poświęcić, by zrobić jedna taka kartkę...najpierw wyszyć, a potem wykleić...wow. Piękne. A ja nie cierpię robić kartek wielkanocnych, zawsze robię je na szybko, żeby już mieć to z głowy. W tym roku zrobiłam tylko 5, a na BN 35, duża różnica, co? ale BN uwielbiam za to robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja również wolę bardziej na BN robić kartki.

      Usuń
  10. Twoje zdolne rączki znowu zrobiły cudowny haft :) Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu kartki wyszły Tobie ślicznie :) I zgadzam się - wzory super :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne super karteczki Izuś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszły Ci te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądają Twoje karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączki urocze, pięknie oprawione :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, zajączkowy hafcik! Śliczniutka karteczka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesympatyczne wzorki wybrałaś :) Podoba mi się twoje opracowanie Izo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze są te króliczki. Nie da się w nich nie zakochać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Izuś pierwszego zajączka wyszywałam i powiem Ci że Twój dzieki tej trawce wygląda rewelacyjnie. Piękne kartki:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak! Człowiek zupełnie inaczej się czuje, kiedy pojawia się słonko. Zdrowszy, weselszy, pełen energii ;)

    Trzema nitkami dobrze się haftowało? Ja przy 16' używam dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różnie Aniu. Kanwa kanwie nierówna. Tu trzema dobrze się robiło. Teraz na 16 ct wyszywam Papieża i dwie nitki jest wystarczająca.

      Usuń