sobota, 24 sierpnia 2019

72. Zakładka z logo Oriflame.

Już jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie zakładki z logo firmy kosmetycznej ORIFLAME. Zakładkę zrobiłam i ... zawieruszyłam.Co ja się jej oszukałam a jak się okazało leżała w jednej z książek, do której dawno nie zaglądałam. Ucieszyłam się, bo zamawiająca od dawna na nią czeka a mi nie uśmiechało się robić zakładki od nowa. Do zrobienia zakładki użyłam taśmy ozdobnej o szerokości 5 cm i resztek muliny Ariadna.
Zakładka jest dwustronna i ma hafty z obu stron.
Zakładkę zgłaszam do zabawy u Igiełki "Wymiatamy resztki".
Moja praca idealnie nadaje się również do zabawy "Smalls Sal 2019".

47 komentarzy:

  1. Widzę że nie tylko ja jestem taka zakręcona;) Świetna zakładka!
    Miłego dnia Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tak dedykowana zakładka wygląda!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla kogoś związanego z marką to fajny gadżet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ta pani pracuje w Oriflame i marzyła o takiej własnie zakładce, która wyglądałaby jak jej wizytówka.

      Usuń
  4. Zakładka w książce to w sumie logiczne :)
    Przykuwa wzrok prostotą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wykonana zakładka Izuniu, czapki z głów! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zakładka, pięknie wykonana. Kiedy miałam mnóstwo obowiązków i niewiele czasu na zakupy bardzo często korzystałam z usług tej firmy. Milo mi się więc kojarzy ta zakładka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie Lucynko, ze Ci się spodobała ta zakładka. Miała być prosta i właśnie taka. Chociaż przyznam Ci się, że ja bym ją osobiście jakoś bardziej ozdobiła ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa zakładka, super haft i śliczne wykonanie :) Pozdrawiam Izuniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Izuniu :) Pomysłowo :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka i bardzo fajny pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zakładka,taka inna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i wyhaftowanie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, jaka świetna firmowa zakładka :-) A w następny wtorek wchodzi kolejny katalog :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna zakładka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Raz w życiu widziałam obrus, który był tak wyhaftowany,że nie można było rozpoznać, która strona jest lewa,a która wierzchnia. Twoja zakładka, choć rozmiarem znacznie mniejsza, to pod względem wykonania równie perfekcyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta zakładka - jest taka zwyczajna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Doskonale poradziłaś sob ie z tą zakładką. Prosta i bardzo elegancka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy projekt Izo :)
    Sama zrobiłaś wzór do tej zakładki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dostałam zdjęcie wizytówki Oriflame i na podstawie tej wizytówki wykonałam wzór, który został zatwierdzony a później haft.

      Usuń
  18. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń