środa, 7 sierpnia 2019

68. Matka Boska Fatimska- część I

Jak Wam wspominałam haftuję obecnie drugi większy obraz zatytułowany "Matka Boska Fatimska" z gazetki Igłą Malowane sierpień 2014. Rozmiar haftu w krzyżykach to 151 na 253 xxx. Używam kanwy w kolorze ecru, 16 ct i mulinę Ariadna. Na obecną chwilę mam zrobione prawie dwie strony. Zapomniałam wziąć przy pakowaniu kilku kolorów, więc krzyżykuję tymi, które aktualnie mam przy sobie. Oto moje postępy.
Obraz ten wydaje się z pozoru łatwy, jednak męczą skupione w okół siebie podobne, jasne kolory, jak i pojedyńcze krzyżyki. Daję radę, chociaż pokłuty palec czasem się buntuję i muszę robić przerwy. Tak w zbliżeniu wyglądają moje krzyżyki. Nie są idealnie proste jak niektórych blogowych koleżanek, ale ciągle się uczę i staram poprawić technikę.

48 komentarzy:

  1. Będzie wspaniała Izuniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izabelko, podziwiam Twoje zdolności. Ten haft zapowiada się cudownie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Idzie Ci świetnie, to będzie piękny obraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się też nad tym obrazem, ale na razie nie mam czasu wyszyć czegoś dla siebie. Świetnie i szybko Ci idzie.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak uważasz. Bo czasem miewam chwile zwątpienia.

      Usuń
  5. Wspaniałe krzyżyki Izuniu, będzie piękna Mateczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromna praca, wymaga wielkiej cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z utęsknieniem czekam na efekt końcowy już wiem,że będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wychodzi! uważam, że krzyżyki są proste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za wyszywanie takich dużych obrazów, ja jeszcze do takich nie doszłam. To co już wyszyłaś wygląda super. Będzie kolejny fajny obrazek. Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem....zapowiada się wspaniała praca pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. To co widać jest już piękne,nie pochwaliłaś się wygraną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Elu chwaliłam się w poprzednim poście ;)

      Usuń
  12. Wspaniałości wyłaniają się spod Twoich paluszków :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem dlaczego narzekasz na krzyżyki??????Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Twoje są jak od linijki. Podziwiam Twój kunszt !!!

      Usuń
  14. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haftowany obraz powstaje, już widać, że będzie śliczny :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem dużo już wyhaftowałaś, będzie piękny obraz jak skończysz.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny wzór na pewno wkrótce dokończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzór przepiękny i szybko Ci idzie 😀 pozdrawiam gorąco 😗

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Izuniu :) Idziesz jak burza z postępami.
    Współczuję pokłutego palca :( Próbowałaś wyszywać z naparstkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam naparstka ale mi przeszkadza. Najlepiej sprawdza się u mnie zwykły plaster ;)

      Usuń
  20. Pięknie się zapowiada ten obraz :-)

    OdpowiedzUsuń