niedziela, 15 września 2019

73. Męska kartka urodzinowa.

Witam serdecznie.
Dawno mnie tu nie było ale podczas pobytu w domu nie miałam prawie wcale wolnej chwili by zaglądać na bloga.Wczoraj wróciłam na "stare śmieci" jak nazywam moją pracę ;)
Już jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie pierwszej w moim życiu kartki dla mężczyzny.Powiedziano mi,że starszy pan był sportowcem jeżdżącym na motocrossie,który kolekcjonuje stare auta, motory i traktory. W posiadaniu jest żółto-kremowej "Izety" marki BMW i takie tez auto wyhaftowałam.Tak prezentuje się ta kartka.
Moja kartka spełnia wymogi wyzwania na blogu od A do Zet "Coś dla niego", więc zgłaszam ja do zabawy.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie u Igiełki "Wymiatamy resztki", gdyż haftowałam ją końcówkami mulin Anchor.
Biorę udział, również w zabawie Small Sal.

45 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca :) Świetny hafcik :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, wiadomo, że tęsknisz za domem i gdy w nim jesteś to rodzina będzie na pierwszym miejscu :-) Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem jakie są kartki dla mężczyzn :-)
    serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwspanialsze są kartki przemyślane, czyli związane z pasją obdarowanego. Wspaniała kartka Izuniu!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie zachwycony , bardzo fajna kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabelko, świetna kartka, na pewno sprawiła wiele radości.
    Niedzielne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka,wspaniały ten haft.Wcale nie jest łatwo zrobić kartkę dla męszczyzny a Ty świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu, bardzo ładna kartka i super wykonanie :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Izuniu, karteczka jest cudna, na pewno obdarowany był szczęśliwy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na taką kartę z samochodem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka, hafcik na niej wygląda super :) Obdarowany musiał być zachwycony :) Dobrze, że tęsknotę za najbliższymi, możesz sobie troszeczkę zatopić w tym co wykonujesz. Pozdrawiam, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, gdyby nie haft to bym chyba wyła do poduszki całymi dniami.

      Usuń
  12. piękna kartka, tylko imię mnie zastanowiło, bo u nas mało popularne, no ale dopiero po imieniu zauważyłam że to niemieckie życzenia, i już wszystko było jasne. swoją droga bardzo ładne imię HUGO:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i piękna jest! powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka idealna dla pasjonata aut wszelakich :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie było łatwe zadanie ale wspaniale sobie poradziłaś - kartka pięknie się prezentuje.
    Witam Cię Izabelko wśród moich obserwatorów, chętnie i ja zostanę dłużej u Ciebie.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowa karteczka i dużo pracy w nią włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka. No po prostu podoba mi się i już. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że bardzo dużo pracy włożyłaś w wykonanie tej kartki. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna męska kartka, piękny hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromne uznanie, auto jak "żywe". Mam nadzieję, że Twój talent został nagrodzony w tych licznych konkursach, do których się zgłaszasz. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  21. Garbus jest super! fajny pomysł;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra robota, świetny efekt:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny hafcik!
    Serdecznie zapraszam na moje świąteczne Candy :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, samochodzik jak malowany :)

    OdpowiedzUsuń