niedziela, 18 sierpnia 2019

70. Matka Boska Fatimska-część II.

Witam serdecznie.
Chciałabym dzisiaj pochwalić się moimi postępami w hafcie Matki Bożej Fatimskiej. Wzór z gazetki "Igłą Malowane" sierpień 2014. W ciągu tygodnia dosyć dużo przybyło co bardzo mnie cieszy. Jeśli utrzymam takie tempo to szybko ukończę ten haft.
Pierwsze zdjęcie ukazuje obecny stan.
Kolejne zdjęcie było zrobione tydzień temu.
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa jakie zostawiacie. Pozdrawiam serdecznie życzę miłej niedzieli. Ja zabieram się do mojej robótki.

44 komentarze:

  1. Wow! Rzeczywiście bardzo dużo przybyło krzyżyków :-)
    Czekam na dalsze odsłony, bo haft będzie piękny!
    Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się cudny obraz :) pięknie już kwiatną kwiaty na dole szaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza ślicznie Ci hafciki wychodzą, będzie piękny obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostro się zabrałaś;) Pięknie przybywa.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idzie Ci wspaniale i jak intensywnie! Efekt finalny na pewno będzie oszałamiający Izuniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybyło sporo Izuniu!:)) Czekam na dalsze fotki :) Będzie piękny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że moja praca się tak podoba.

      Usuń
  7. Zdumiewające jak dużo krzyżyków przybyło Izuniu. Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się wspaniały obraz, czekam niecierpliwie na cały, przyjemnego dalszego haftowania :) Pozdrawiam ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, nawet fajnie mi się go haftuje. Oby tak dalej szło.

      Usuń
  9. Pięknie przybywa krzyżyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabelko, już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć ten wspaniały haft w całości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam z niecierpliwością na finał obrazu.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. O tak :) Trzymaj kciuki, by dalej tak przybywało krzyżyków.

      Usuń
  12. Pięknie się zapowiada...czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj będzie super obraz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż czekam z niecierpliwością na efekt końcowy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze byłam pełna podziwu dla tych, którzy decydowali się na haft krzyżykowy. Ja nigdy się nie odważyłam. Trzymam kciuki za efekt końcowy. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny haft,ja bardzo lubię haftować religijne obrazy

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie idziesz jak burza... Bedzie cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo! Widać postępy i pięknie się zapowiada. Czekam niecierpliwie na koniec wyszywania.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń