niedziela, 28 lipca 2019

66. Urodzinowa kartka dla Joanny.

Witajcie :)
1 czerwca nasza blogowa koleżanka Joanna z Asikowy kącik obchodziła 30 urodziny. Poprosiła o zrobienie dla niej, z tej to okazji 30 kartek i ja się do tej zabawy zgłosiłam. Zrobiłam kartkę i wysłałam do Asi jak tylko wróciłam do domu. Ogromne było moje zdziwienie, gdy Joasia opublikowała post na swoim blogu z otrzymanymi kartkami a mojej w nich nie było. Napisałam od razu z zapytaniem czy moja kartka dotarła i dowiedziałam się, że niestety nasza kochana poczta zawaliła sprawę.
Jestem słowną osobą, jak obiecałam, to kartka musi być! Dobrze,że mam zawsze kilka haftów kwiatowych gotowych. Dohaftowałam napis i w ekspresowym tempie wysłałam już z Niemiec do Joanny kartkę. Oto ona i wiem, że dotarła, dlatego pokazuję.
Wzór goździka znalazłam na stronie FB-kowej znajomej. Użyłam białej kanwy 18 ct i muliny Anchor.
Kartka, która nie dotarła do Joasi wyglądała tak.

50 komentarzy:

  1. Obie karteczki śliczne przygotowałaś :) Super są te małe kwiatowe hafty :) ja mam zawsze problem z ich odszukaniem, bo jak już wzór fajny to nieczytelny...
    A na pocztę to zawsze można "liczyć" ceny w górę, a jakość usług adekwatnie w dół..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat naszej drogiej poczty to już nie chce się wypowiadać, bo od razu cała w nerwach jestem.

      Usuń
  2. piękne są wyszywane karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki sliczne .Szkoda że ta pierwsza zaginęła ,bo haft bardzo ładny . Może za pól roku dotrze.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza świetne kartki , aczkolwiek to która nie dotarła mnie się bardziej podoba. Może jeszcze się znajdzie a może ktoś przygarnął taki cudny hafcik.
    O jakości usług PP to nawet szkoda gadać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje kartki.

      Usuń
  5. Izuniu kartki śliczne!! Szkoda, że ta pierwsza nie dotarła, ale może jeszcze dojdzie. Do mnie ostatnio kartka szła 3 tygodnie!! Do tej naszej Poczty to już nerwów brakuje. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w Pilźnie wiele przesyłek ginie, dlatego będę wysyłać kolejne przesyłki w innym mieście.

      Usuń
  6. Cudne, cudne kartki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też poproszę taka na urodziny :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne kartki! Szkoda, że ta pierwsza zaginęła...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie kartki a hafciki przeurocze! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny gest, szkoda, że kartka zaginęła. Ale druga też jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu, obie kartki są piękne. Tylko przykre jest to, że nasza poczta się nie spisała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. super że nie odpuściłaś,z naszą pocztą różnie bywa

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za karteczkę,aż szkoda że ta pierwsza zaginęła choć i ta druga ma bardzo ładny haft:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że kartka dotarła i mogłam sprawić Ci radość.

      Usuń
  14. Obie karteczki Izuniu są cudowne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, rzeczywiście oba hafty bardzo ładne i wypracowane. Sama nie przepadam za krzyżykami, ale doceniam te osoby, które mu się poświęcają. Róża pomimo, że pojedyncza, bardziej wyrazista jest. Przypuszczam, że zaginiona kartka tak się spodobała komuś na poczcie, że ją sobie zatrzymał. Chociaż nie powinno się przywłaszczać cudzych rzeczy, to jednak możesz odczuwać swego rodzaju satysfakcję, że Twoje prace tak wysoko są cenione. Joannie niedawnej Jubilatce składam za Twoim pośrednictwem najlepsze choć spóźnione życzenia, a Tobie życzę wielu wspaniałych pomysłów. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie karteczki są bardzo ciekawe a pierwsza może jeszcze dotrze, czasami przecież tak bywa :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne. Takie kartki zawsze są wyjątkowe, niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Goździk jak żywy - świetny wzór, a ta pierwsza kartka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka. Asia będzie miała wspaniałą pamiątkę tych urodzin. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. poczta dzis nieźle szwankuje. Wcale się nie dziwie, że powstają paczkomaty itd.
    Karteczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez gapiostwo Poczty Polskiej niestety ona szybko upadnie bo każdy wybiera już inne możliwości przesyłania listów i paczek.

      Usuń
  21. Swietne ale zal ze poczta działa jak działa 😁😔

    OdpowiedzUsuń