czwartek, 25 lipca 2019

65. Finał obrazu Papież Jan Paweł II.

Witajcie:)
Jestem zadowolona z dzisiejszego dnia, gdyż doczekałam się finału portretu Jana Pawła II,który haftowałam na zamówienie. Do zrobienia obrazu użyłam mulin Ariadna i kremowej kanwy 16 ct. Wzór pochodzi z gazetki Haft Gobelinowy 2/2014 i jest dosyć prosty. Naprawdę przyjemnie mi się go krzyżykowało.
Używałam dwóch pasemek muliny i na początku na ciemnych kolorach kanwa prześwitywała. Obawiałam się czy nie będzie źle to na końcu wyglądać, jednak po praniu wszystko się fajnie wyrównało i kanwa nie jest widoczna.
Obecnie haftuję Matkę Bożą Fatimską. Zaczęłam już drugą stronę i mam nadzieję, że równie szybko ten haft skończę, bo czeka w kolejce jeszcze trzeci obraz.

66 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie taka duża. Mam w swoim dorobku dużo większe obrazy niż ten.

      Usuń
  2. Przepiękny,ależ ty masz cierpliwość podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Każdy mi powtarza i kręci z niedowierzaniem: jak mi się tak chce.

      Usuń
  3. Izuś, pięknie wyszło. ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny haft! Gratuluję pięknego finału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że już skończyłam.Wreszcie mam czas na inne hafty.

      Usuń
  5. Przepiękny haft!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obraz! Wyszyłam chyba kilkanaście obrazów z papieżem, ale innych.
    Miłego dnia Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wizerunek papieża J. P. II jest czwartym obrazem w moim dorobku.

      Usuń
  7. Podziwiam Iza, piękny obraz i wyszyłaś go w expresowym tempie. Gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obraz powstał.
    Ja ciągle mam w planach wyszycie dla siebie portretu Papieża, ale wciąż nie mogę się zdecydować który wybrać.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przymierzam się do kolejnego portretu papieża, przerobionego z jakiejś pocztówki w Haftixie.

      Usuń
  9. Piękna praca, gratuluję wytrwałości pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Iza,pięknie wyszedł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyhaftowałaś przepiękny obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Izuniu piękny obraz.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Izabelko piękny obraz wyhaftowałaś, jest śliczny, dostojny :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnej urody haft !! To jest arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izabelko, to prawdziwe arcydzieło.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny, wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu, gratulacje!! Wyhaftowałaś cudny obraz! Brawo kochana!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszedł Ci fenomenalnie Izuniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo moja droga, popędziłaś igłę i proszę obraz gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, jak motywacja i chęci są to i turbo igła się włącza.

      Usuń
  20. Przepiękny! A ile serca tam włożyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ale arcydzieło. Przepiękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny obraz,podziwiam Twoja prace, Papież jest na mojej liście(ale brzydko to zabrzmiało) 😂 w każdym razie wiadomo o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń