środa, 10 lipca 2019

61. Kartka na ślub.

Witam pięknie :)
Na dwa tygodnie zniknęłam Wam z oczu, gdyż byłam przez ten czas w domku z rodziną. Starałam się wykorzystać ten czas maksymalnie i jestem zadowolona z wypoczynku. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i już wróciłam do pracy. Po 16 godzinach podróży jestem wykończona, ale musiałam do Was zajrzeć i zaczęłam nadrabiać zaległości. Miałam w planach zrobić kilka kartek i haftów ale nic z tego nie wyszło. Od jutra biorę się ostro do robótek.
Dzisiaj zaprezentuję Wam kartkę jaką wykonałam znowu na prośbę córki. Końcem lipca wybiera się na ślub i poprosiła o zrobinie kartki, która szybko wykonam. Wybór padł na matematyczny wzór, który znalazłam na Pinterest. Wykonałam hafcik w miarę szybko i tak wkomponowałam go w koronkę i bazę.
Kartkę zgłaszam na zabawę u Moniki "Wymiatamy resztki", gdyż hafcik wykonałam resztkami mulin Anchor.
Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i zostawione słowo. Miło mi, że o mnie pamiętacie.

54 komentarze:

  1. Kartka śliczna!
    Cudownie, że spędziłaś czas z rodziną i naładowałaś akumulatory na kolejny wyjazd do pracy!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Beczałam jak dziecko jak wychodziłam z domu i szłam do busa. Tak było mi dobrze w domu.

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka :) Czas spędzony z rodziną jest najważniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Zgadzam się z Tobą, że rodzina i czas z nią spędzony jest niezastąpiony.

      Usuń
  3. Ładna kartka. Wyobrażam sobie jak się wszyscy cieszyli z Twojej obecności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość była ogromna i płacz również na pożegnanie.

      Usuń
  4. Wspaniała kartka, a czas z rodziną to piękna rzecz! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft, ślicznie i delikatnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Iza , że mogłaś spędzić czas z rodzinką to czas bezcenny.
    Wzorek bardzo fajny, myślę że kartka się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, będąc w domu czuję, że żyję. Tu siedząc sama czuję się okropnie i mam wrażenie jakbym marnowała życie.

      Usuń
  7. Piękny delikatny ślubny motyw :-) Trzeba znaleźć dobre strony tej rozłąki, przynajmniej nie zdążycie się sobą znużyć i nie marnujecie czasu na kłótnie ;-)I teraz masz czas na zajmowanie się robótkami. Wiem, to nie równoważy strat, może wkrótce znajdzie się praca na miejscu.Tego Ci życzę Izo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi ogromnie rodziny i chwil spędzonych z mężem.Zawsze mieliśmy coś razem do zrobienia, długie spacery z Sisi i ta wspaniała atmosfera. Teraz muszę czekać na to aż do końca sierpnia.

      Usuń
  8. Piękna kartka , haft na pewno pomaga w walce z tęsknotą za bliskim. Podobno wszystko w życiu "jest po coś" więc na pewno nie marnujesz życia nawet nie dopuszczaj do siebie takich myśli. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie haft Lucynko, to bym chyba oszalała z nudy i tęsknoty.

      Usuń
  9. Prześliczna, idealna na wyjątkowy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że miałaś okazję spędzić trochę czasu z bliskimi. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach.
    Kartka jak zwykle świetna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino. Rodzina u mnie zawsze jest na pierwszym miejscu.

      Usuń
  11. Izuniu fajnie, że odpoczęłaś i spędziłaś czas z rodziną. To są chwile bezcenne :)! A kartka śliczna! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy pomysł na kartkę :)
    Ja jutro jadę do zakopca i już nie mogę się doczekać wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ślubny haft i bardzo ładnie skomponowałaś całą kartkę.Bardzo lubię Twoje matematyczne karteczki i podziwiam.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Izabelko, przepiękna jest ta kartka. Chwile spędzone z rodziną to coś najcenniejszego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie oryginalne kartki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka! Piękny wzór.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna karteczka :) cudne gołąbki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutki hafcik! Piękna karteczka! No tak, córce nie odmówisz 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kartka.
    W pierwszej chwili myślałam, że wyszyta jest koralikami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie Ty jedna miałaś takie wrażenie.

      Usuń
  21. Piękny delikatny haft, piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń