niedziela, 14 lipca 2019

62. Imieninowa kartka z łąką na zabawę u Chagi.

Witam Was ciepło :)
Spodobało mi się wyzwanie jakie organizuje u siebie Chaga z bloga Pasje odnalezione. Warunkiem uczestnictwa jest wykonanie haftowanej pracy, w której będzie motyw z łąki (np. polne kwiatki, zioła, owady). Uwielbiam takie motywy na moje hafciki, więc ochoczo wzięłam się do pracy i wyhaftowałam krzyżykami wzorek znaleziony na Pinterest. Na kartce znajdziecie polne kwiaty i odpoczywającego motylka. Gotowa kartka prezentuje się tak:
Do wykonania obrazka użyłam białej kanwy 18 ct oraz mulinę Anchor.
Ponieważ sama dobierałam kolorki i zrobiłam go z resztek mulin to zgłaszam go również do zabawy u Moniki : Wymiatamy resztki.
Kartkę zgłaszam również na wyzwanie Small Sal, ponieważ hafcik jest niewielki.

70 komentarzy:

  1. Przepiękny haft, ślicznie prezentuje się na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna radosna praca i jaką ma piękną sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze Aguś, że spodobała Ci się moja praca. Ja podziwiam Twoje cudowne dzieła.

      Usuń
  3. Mnie też się bardzo podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzorek wybrałaś na karteczkę.Życzę wygranej w wyzwaniu u Chagi
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu śliczny hafcik :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny hafcik! Kartka jest bardzo radosna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś fantastyczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik Izunia! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta kartka , super . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrabna i urocza karteczka :) powodzenia Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Motylek i łąkowe kwiatki to coś co uwielbiam;) Cudowny hafcik!
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również przesyłam serdeczności.

      Usuń
  12. Jest śliczniutka,przepiękny hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iza,super karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny łąkowy haft i wspaniała kartka, Izabelko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, polna karteczka, skromna i piękna. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie oglądać twoje prace;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka w letnim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykorzystałaś fajny hafcik :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny haft, powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  21. Motyw bardzo ładnie wpisał się w tematykę. A karteczka wyszła świetnie. Pozdrawiam, Izo :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny haft, elegancko wykonany, piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń