sobota, 15 czerwca 2019

58. Zakładki dla mamy i córki.

Witam cieplutko w sobotni dzień. Wszyscy narzekają na upały a u mnie raczej chłodno. Temperatura sięga 18 stopni a nocami spada do 4 na plusie. Może i dobrze, że u mnie nie grzeje, bo raczej jestem niewytrzymała w upały.
Dzisiaj przedstawię Wam dwie zakładki jakie zrobiłam kilka lat temu na zamówienie dla dwóch pań z Niemiec.Mama i jej córka poprosiły mnie o zakładki bo są wielkimi miłośniczkami ksiażek.
Powstały takie oto dwustronne zakładeczki z ich imionami, by się nie myliły, która do kogo należy.
Zakładki powstały jeszcze na kanwie 14 ct, której teraz omijam z daleka :)Używałam muliny Ariadna.

59 komentarzy:

  1. Śliczne! Wstążeczka daje fajne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzorki wybrałaś :) super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, bedą długo słuzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zakładki.:) U mnie grzeje niesamowicie i straszna susza, w nocy mam taką temperaturę (lub wyższą) jak Ty w dzień. Też źle znoszę upały. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki , takie male dzieła sztuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zakładki, fajne wzorki i pomysł z imionami.Gorąco pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zakładki, fajny pomysł z umieszczeniem imion właśicielek.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe spersonalizowane zakładki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zakładki! Zazdroszczę Ci chłodu. U mnie 32, do tego znów dostaliśmy alert na telefon o popołudniowych i nocnych burzach z wiatrem i gradem:(
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz u mnie nawet deszczyk pada. Oby tylko burz nie było.

      Usuń
  10. Piękne zakładki! sama przyjemność mieć takie w zasięgu książki 😊pozdrawiam upalnie bo u nas 37 na plusie. Masakra😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Basiu tych upałów. Ja wracam w następną niedzielę do domu. Boję się czy mnie przywitają takie upały.

      Usuń
  11. Śliczne zakładki, pięknie wyhaftowane i kolorowe. Na pewno czytanie książki będzie jeszcze przyjemniejsze.
    Pozdrawiam ciepło. Ania - Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak córcia podrosnie I zakładka do książek będzie jej potrzeba a to się do ciebie odezwę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu Joasiu. Bardzo chętnie wykonam zakładeczkę dla córci jak i dla Ciebie.

      Usuń
  13. 18? Aż trudno uwierzyć. I noce takie chłodne?
    Dzisiaj tak upał dał mi się we znaki, że chętnie przywitałabym taką temperaturę:)))
    zakładki Izuniu śliczne. Bardzo mi się podoba ten czerwono-czarny wzór.
    Uściski... gorące:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Izuniu świetne zakładki! Śliczne wzory i wykończenie :). Zazdroszczę chłodku!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie to się ochłodzisz a nawet zmokniesz bo właśnie pada deszcz.

      Usuń
  15. Zakładki są prześliczne Izuniu, cudeńka! Pozdrawiam słonecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zakładki. I się nie pomylą :)

    18 to za zimno. 21-24 byłoby super. Dizś u mnie na termometrze było w którymś momencie 40.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temperatura u mnie skacze. Do słońca jest ciepło jak zajdzie za chmury to się marznie.

      Usuń
  17. Świetny pomysł z wyhaftowaniem imion. Teraz na pewno się nie pomylą ;) Zakładki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne te zakładki,ciepła moge podesłać,u mnie 34

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda się wreszcie u mnie poprawiła i też ma u mnie trochę pogrzać :)

      Usuń
  19. Śliczne zakładki 😍
    Mnie już wykanczają te upaly😎😥

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas jest bardzo gooorąco. Ale zakładki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczniutkie zakładki. Na pewno przyjemnie zagląda się do książki z taką piękną zakładką.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładki niezwykłej urody. ich wykonanie wymagało wiele pracy, tym większe gratulacje. W Warszawie nadal upalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo sympatyczne i piękne są te zakładeczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zakładki :) U mnie jest prawie 20*C więcej. Na kilka dni taki chłód by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne te pogody są ostatnio. Albo chłodno, albo za gorąco albo ulewy aż są podtopienia. Powariowało wszystko.

      Usuń
  25. Izuniu piękne wzory wybrałaś od razu wiadomo która dla mamy,a która dla córki.
    Podoba mi się też czcionka którą wybrałaś na imiona wyglądają jak od pióra.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie fakt, że podobają Ci się moje haftowane wypociny. Pozdrawiam serdecznie Marzenko.

      Usuń
  26. Izuniu piękne zakładeczki wykonałaś, są praktyczne i ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne zakładki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń