czwartek, 6 czerwca 2019

54. "Na wsi"

Jakieś siedem lat temu kuzynka mojego taty próbowała wyhaftować obrazek.Po mimo, że krawcowa z zawodu,to nie dała rady i wyrzuciła robótkę w kąt. Gdy podczas rozmowy telefonicznej powiedziała, że chyba wyrzuci wszystko, zaofiarowałam swą pomoc. Basia szybko na nią przystała i przysłała mi kanwę,muliny i wzór. Musiałam niestety wszystko spruć bo krzyżyki były w różne strony a i muliny było za grubo. Wzór graficzny "Na wsi" E. Zetsche kupiła w sklepie Coricamo. Kanwa 14ct, mulina Ariadna i w 6 tygodni zrobiłam cały obrazek. Rozmiar w krzyżykach to 106 x 159.Gotowy haft odesłałam a Basia sama go sobie oprawiła. I tak wygląda.
Bardzo lubię pomagać i cieszy mnie, że moje prace później chwalą inne osoby, które je oglądają. Po tym obrazku zrobiłam dla Basi Papieża z obrazu, gdy został błogosławiony i kilka innych dla jej sąsiadów i znajomych.

44 komentarze:

  1. Wspaniały haft, mnóstwo kolorów, odcieni, mnóstwo pracy . Oprawiony wyglada cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny obrazek wyszedł :) Miło jest pomagać innym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam możliwość to staram się zawsze pomóc.

      Usuń
  3. Piękny haft, trzeba mieć naprawdę wielki talent, aby takie cudo stworzyć. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny obraz powstał.
    Ja bym nie pruła tylko wzięła nowy kawałek kanwy i zaczęła haft od nowa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona niewiele wyhaftowała, bo tylko kawałek nieba, więc prucia nie była za wiele.

      Usuń
  5. Piękny! Nic dziwnego, że Twoja propozycja tak ochoczo została przyjęta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz to prawda to mile gdy nasze prace wędrują w świat i cieszą ludzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma cierpliwość do czegoś innego...
    Fajnie, że wyręczyłaś kuzynkę taty w tej mozolnej dla Niej dziedzinie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie haftujesz,obrazek przepiękny,naprawdę podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczny, aż brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabelko pięknie wykonujesz wszystkie hafty, są precyzyjne, dokładne i z sercem :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Izo, pięknie się spisałaś :) Szkoda, że dla porównania nie pokazałaś pierwszej wersji, no ale cieszmy się tą wspaniałą osłoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia wyszyła kawałek nieba tylko, więc nie było by zbyt wiele do porównania.

      Usuń
  12. Fajnie że uratowałaś taki piękny obraz.
    Przy okazji mam do Ciebie pytanie _czy obrazy wyszywasz półkrzyżykami czy całymi?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obraz haftowałam całymi krzyżykami, trzema pasemkami muliny.

      Usuń
  13. Fakt piękny obraz i uratowany w ostatniej chwili przed wyrzuceniem :)
    Też kiedyś po kimś wyszywałam obrazek , koszmar .... krzyżyki były w jedną stronę ,ale odwrotnie i bardzo się przy tym hafcie musiałam pilnować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz niedawno zmieniłam stronę krzyżyków, bo podobno jest tym właściwszym. Oj jak ja się teraz muszę pilnować.

      Usuń
  14. Piękny, sielski, pełen uroku obraz, Izabelko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz dobre serduszko :) a obraz wyszedł przepiękny, musiałaś się nad nim napracować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, 6 tygodniu super tempo. Koleżanka chyba była zachwycona, bo Twój haft wyszedł przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu,piekny i pelen uroku obrazek 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. 6 tygodni?! Niezły wynik !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dużo wolnego czasu i bardzo mi sie nudziło, więc obrazek powstał w miarę szybko.

      Usuń