poniedziałek, 10 czerwca 2019

57. Dziękuję za wspaniałe kartki i życzenia.

Z całego serducha pragnę podziękować za Wasze starania i pracę jaką włożyliście w tworzeniu kartek dla mnie oraz tyle cudnych upominków.Na pewno macie natłok zajęć i obowiązków a jednak znaleźliście chwilę by zrobić kartkę dla blogowej koleżanki. To wiele dla mnie znaczy i jak o tym myślę ze wzruszenia mocniej bije mi serce i łzy radości stają w oczach. Och, jakie oczy robiła moja rodzinka i mało nie wyskoczyły im one z orbit, gdy otwierali kolejne przepiękne kartki. Niektóre formy są dla mnie jak i dla nich wielką nowością.Co do liczby kartek to otrzymałam od Was kochani 37 kartek, plus 2 od gości, którzy przyszli świętować moje czterdzieste urodziny. Nie było 40 kartek, brakło zaledwie 1, ale dla mnie to ogromny sukces i powód do dumy :)
Wybaczcie za byle jakie zdjęcia ale lepszych się nie doprosiłam. Po powrocie obiecuję, że wszystkie kartki na nowo sfotografuję i wymienię na wyraźniejsze.Żeby nie przedłużać prezentuję same kartki.Za upominki podziękuję w osobnym poście.
1. Jako pierwsza przyszła do mnie kartka od Aga-Craft z bloga Aga-Craft.
2. Druga karteczka przyleciała od Izy (kicikicitata) z bloga Rękodzieło przy kawie.
3. Kolejna kartka przyleciała od Karoliny z bloga Bawełniane niteczki.
4. Jako czwartą przedstawiam Wam kartkę od Beatki-Becia z bloga My kobiety.
5. Następną kartkę-czekoladownik otrzymałam od Justynki z bloga Asikowy kącik.
6. Kolejne cudo przysłała Magda z bloga Zacisze Lenki
7.Tą wspaniałą kartkę zrobiła Justynka z bloga Wielkie Małe Pasje.
8. Te cuda dostałam od Elusi Klisz.
9. Basia z bloga Tworzenie z pasją i zamiłowaniem spełniając marzenia zrobiła dla mnie taką kartkę.
10. Kolejna kartka ze ślicznymi szydełkowymi kwiatami jest od Ani i Kamilii.
11. Następną kartkę otrzymałam od Darii Rękodzieło Etoile.
12. Miryiam z bloga Przystań Miryiam stworzyła dla mnie taką uroczą kartkę.
13. Kartka od Gosi z bloga Gosikowy zakątek.
14. Z tą ciekawą kartką Wandy z bloga Moja twórczość miałam zagryzkę, bo chyba nie była przeznaczona dla mnie. Przybyła do mnie chyba przez pomyłkę.
15. Kartkę i zakładkę robione w technice pergaminowej dostałam od Eluni z bloga Rękodzieło Eluni. Zawsze zachwycają mnie prace w tej technice i pozostają dla mnie zagadką.
16.Do życzeń urodzinowych dołączyła Iza z bloga Izo_Twory.
17. Kolejna kartka jest od Anette z bloga Obrazki z szycia wzięte.
18.Ta wielowarstwowa kartka przybyła od Marzenki z bloga Świat cieni.
19.Kartka i mega ogromny prezent otrzymałam od Alinki (a-lenki) z bloga U Lenki na poddaszu.
20. Tą śliczną kartkę dostałam od mojej FB-ukowej koleżanki Ani.
21.Kochana Lidzia z bloga Misiowy zakątek po mimo trosk i zmartwień znalazła czas i zrobiła taką urocza kartkę z wróżką.
22. Ta kartka jest od Basi z bloga Świat według Basi.
23. Kartka i zakładka przyleciały od Agaja z bloga Kalejdoskop.
24. Od Maryli z bloga Weekendowe robótki.
25.Następna jest od Bożenki z bloga Tu mieszka miłość.
26.Ta kartka jest również od Bożenki ale z bloga Moje cuda wianki.
27.Kartka od Iwonki z bloga W czasie wolnym.
28.Tę wspaniałą kartkę zrobiła Małgosia X z bloga Papierowy jarmark.
29.Od Basi z bloga Szydełkowanie i quilling.
30.Od Basi z bloga Papierowe pasje i nie tylko...
31. Kolejna kartka przybyła od Agnieszki z bloga Obrazy haftem malowane.
32. Ewa z bloga ... wysłała mi taką śliczna kartkę.
33.Ta kartka jest od Eli z bloga Papier i nitki.
34.Kartka od Sylwii FB-ukowej znajomej.
35. Kartka z ostatniej chwili w boskich kolorkach od Agatki z bloga Robótki ręczne na wesoło.
36. Nie spodziewałam się już kartek a tu niespodzianka przyszła od Ewuni(ewinki) z bloga Ewinkowecięcie-gięcie cd. Oprócz kartki otrzymałam wspaniałości, o których opowiem w osobnym poście.
37. Od Ani z bloga Życie nitką malowanespóźniona kartka ale jaką radość wywołała :)
Oraz dwie kartki od moich gości.
38.Od Margit i Helmuta.
39.Od Elizabeth.
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Prawda, że wszystkie kartki są zachwycające? Ja jestem przeszczęśliwa i mega wdzięczna Wam za te wyrazy Waszej przyjaźni. Bardzo, bardzo dziękuję. Wybaczcie, że nie wszystkie kartki mają przekierowania do bloga. Nie mogłam za nic znaleźć w sieci.

78 komentarzy:

  1. Izunia jeszcze raz najlepszości z okazji 40 :) Super, ze dostałas tyle kartek, będziesz miała kiedyś co wspominac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Aguś. Założę specjalny album na te kartki albo segregator z koszulkami.

      Usuń
  2. Ale od Elusi są trzy kartki czyli tak naprawdę brakuje _jednej_!!!

    No wiesz, tak dla pokazania, że zycie jest piękne, ale ideał to jeszcze nie na tym świecie :)

    Sto lat jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie są trzy kartki. Kartka od Elusi jest jedna. Dodatkowo przysłała mi zestaw do haftu i czekoladownik.

      Usuń
    2. A rozumiem. A już sie ucieszyłam. No to rzeczywiście ciut więcej brakuje do pełni... :)

      Usuń
    3. Jestem zadowolona z tych 37 :)

      Usuń
  3. Sporo śliczności dostałaś Izuniu.:) Będą piękne pamiątki. Oj widzę, że poczta trochę sponiewierała moją kartkę. Zdradzę, że jesteśmy w tym samym wieku (ja urodziłam się 27.V). Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Poczta Polska nie dba należycie o przesyłki. Koperty niektóre były porozdzierane , zgniecione a nawet załatane taśmą, bo się poobdzierały w transporcie ;)

      Usuń
  4. Izabelko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki dostałaś ! Super, że tak różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuniu kochana przepiękne kartki!!!! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne kartki Izuniu. 37 kartek - 37 uśmiechów:) Super!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, ja nie zdążyłam, ale życzę Ci spełnienia każdego napisanego na kartkach życzenia. Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki dostałaś - a ile serca dziewczyny włożyły w zrobienie takich cudeniek! Niech się spełnią życzenia w nich zawarte:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Izuniu, wspaniałe karteczki, a ode mnie jeszcze raz wszystkiego co najlepsze! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. alez piękne kartki! wszystkiego co najlepsze, najwazniejsze zdrówka, szczescia i dużo weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne kartki. Jeszcze raz cudownego życia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz wszystkie najlepszego Izuniu.
    Mam nadzieję że składaczek się nie posklejał i da się postawić na półce.
    I witaj w klubie szalonych czterdziestek.
    😁😁😁😁😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, składaczek działa bez zarzutu. Mąż miał z nim frajdy co nie miara. Mówił, że czuje się jak w dzieciństwie, gdy oglądał książkę dla dzieci. Musiałaś się nieźle nagimnastykować by stworzyć tą fantastyczną kartkę.

      Usuń
    2. Izuniu to się cieszę bo wyszła kartka wielofunkcyjna😉

      Usuń
    3. Jeszcze raz dziękuję Marzenko.

      Usuń
  14. Życzę Ci jeszcze wielu tak szczęśliwych chwil

    OdpowiedzUsuń
  15. Izus piękny wysyp karteczek, rewelacyjne wszystkie. Szkoda tylko że niestety to nie ty mogłaś sama odbierać koperty i każdą z ciekawością otwierać. Brakło tylko trzech do pełnej 40 tak mało... Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otworzę koperty na nowo po powrocie. Zapewniam Cię, że będę miała wielką frajdę z tego.

      Usuń
  16. Ale dużo życzeń do Ciebie przyszlo

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja dzisiaj powinna dotrzeć, przepraszam, że tak późno wysłałam. Zapowiadałam piątek jako dzień wysyłki, ale nie dotarłam wtedy z Twoją karteczką. Będziesz za to dłużej świętować ;-)
    Jeszcze raz wszelkiej pomyślności życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarła i zachwyciła wszystkich. Dziękuję również za mega boski dodatek.

      Usuń
  18. Iza przede wszystkim dużo,dużo zdrowia i spełnienia marzeń:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne , choć nieco spóźnione, życzenia urodzinowe. Piękny wiek :-) Ja Ci życzę zdrowia przede wszystkim , abyś nie musiała już pracować na emigracji i abyś zawsze miała czas na to co lubisz.
    Kartki piekne do Ciebie przyleciały , szkoda że zabrakło tych trzech.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze raz ci życzę wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki i wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne kartki!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki dostałaś i spóźnione 100 lat i spełnienia wszystkich marzeń :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki i piękne urodzinki jeszcze raz samych szczęśliwych dni :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kartki dostałaś. Cieszę się, że kartka z motylem z quillingu dotarła. W poście wkradł się błąd ;-): prowadzę bloga Szydełkowanie i quilling (http//serwetki-quillinq.blogspot.com), a nie Pięć pór roku :-). Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne kartki dostałaś, napatrzeć się na nie nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne dowody pamięci! Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniale!
    Nie dziwę się, że rodzina była zdziwiona. Dostałaś wiele pięknych kartek i prawie udało się osiągnąć wynik 40 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne kartki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń🍧🍰🎁🎈
    Cudowne kartki dostałaś.
    Nowa praca nie pozwala mi na razie angażować się w życie blogowe i ciągle nie jestem na bieżąco
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego i kolejnych latek z taką piękną liczbą kartek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycające kartki ! A jaka ich różnorodność :) Dwie brak, to prawie jak 40 prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne karteczki! Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  35. Izo jeszxze raz sto lat i swietny wynik, gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń