sobota, 5 października 2019

75. Kartka z jesiennym bukietem.

Witam serdecznie.
Wybaczcie mi,że tak mało mnie na blogu i u Was, ale ostatnio jestem zawalona pracą i do tego doszły jeszcze pewne problemy. Musze to wszystko jakoś ogarnąć a niestety czasu na to mam za mało. Robótki też poszły w kąt i nic nowego w postatnim czasie nie przybyło. Dzisiejszą kartkę zrobiłam jeszcze latem, więc mam co Wam pokazać.Kartka jest prosta, skromna i minimalistyczna. Ciekawe co o niej myślicie.
Hafcik powstał z resztek i sama dobierałam kolory, więc zgłaszam ją do zabawy u Igiełki "Wymiatamy resztki"

32 komentarze:

  1. Jest śliczna! Taka niby oszczedna ale jakże delikatna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka taka niespotykana,super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna.
    Fajną ramkę do haftu wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Izuniu, urocza kartka.
    Oby problemy jak najszybciej odeszły w niepamięć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się karteczka bardzo podoba! Hafcik jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka urocza, tylko... bardziej kojarzy mi się z wiosną niż z jesienią :-). Kwiaty przypominają mi wiosenne barwinki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki minimalizm to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności i jak ładnie w tej rameczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Izuniu, kartka jest śliczna! Piękna ta ramka!:) Kochana niech wszystko ułoży się po Twojej myśli. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik, rameczka podkreśla jego urok.
    Pozdrawiam Izuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim życzę, by te inne trudne sprawy, które nie pozwalają Ci na przyjemności, rozwiązały się po Twojej myśli. Karteczka urocza, mam nadzieję że zostanie doceniona na konkursie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka!
    Rameczka wyszła rewelacyjnie :-)
    serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę odrobiny wytchnienie i rozwiązania problemow. Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kartka, podoba mi się to minimalistyczne wykończenie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna karteczka. Pierwsze co mi się w niej spodobało obok haftu, to ramka. Ta oprawa idealnie tu pasuje i kolejne dodatki mogłyby tylko przeciążyć kartkę.
    Ps. powodzenia w sprawach prywatnych. Oby wszystko ładnie wyszło na prostą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik, piękna delikatna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta karteczka. A problemy niech idą jak najdalej precz od Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Izabelko kartka minimalistyczna, ale piękna, delikatna i śliczny haft :) Problemom trzeba podziękować niech znikną jak najszybciej, przesyłam Ci dużo siły do przetrwania i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartka!!!!
    Gdzie się znowu podziewasz kochana?
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. 🎈🎈🎈🎈Izuniu wiem że kilka dni temu mineły Twoje kolejne urodziny🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
    🎈🎈🎈🎈🎈I właśnie dlatego pragnę złożyć Ci najserdeczniej życzenia spełnienia wszystkich marzeń
    i nieustannej weny twórczej oraz gumowej doby na realizację wszystkich pomysłów🎈🎈🎈🎈
    🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎂🎈🎈🎈🎈🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się Twoja kartka.

    OdpowiedzUsuń
  22. A gdzież to się podziewasz kochana? Znowu zniknęłaś.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń